MILÁNKOVY KROKY

Dnešní tropický den byl velmi náročný. Po obědě v největším
horku jsem šla do Hrušky, abych nakoupila vše, co jsme si
včera vypsaly z katalogu. Musela jsem si vzít vozík, abych
dovezla i minerálky, které jsou hrozně těžké. Udělala jsem
pro sousedku nákup za čtyři stovky. Když jsem přišla domů
byla jsem mokrá jako myš a musela jsem se osprchovat
a obléci jiné šaty a kolem 14 hodiny jsem pokračovala do
lékárny SPEA, kde jsem měla odloženy léky. Pak jsem se
prošla po kočičích hlavách až do knihkupectví KOSMAS a
protože moje nohy hrozně bolely musela jsem dojet domů
taxíkem. Celkem jsem ušla 3 500 m.

Komentáře

  1. Přidávám se k Růžence!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:No, jsou místa, kam se dá dojít jen pěšky a když máš léky objednané k vyzvednutí, tak musíš, i když nemůžeš.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi dobrá, ale opravdu by ses měla trochu šetřit, zvlášť v těch vedrech.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .