LOJZOVY KROKY

Technické služby města se zřejmě inspirovaly pranostikou
dnešního dne " Na svatého Alojze poseč louku, neboj se!"
Ač se psalo v místním tisku, že se bude kosit tráva jen
dvakrát ročně, protože je to nákladné - vyrostlá tráva měla
70 cm, ale najednou se ukázal traktůrek se sekačkou, který
trávu zkrátil. Nikomu se předtím ani nechtělo sedat na lavičky,
které byly za vysokou trávou.
Dnes je v kalendáři ALOIS a já znám básníka pana Marhoula, který
má dnes svátek a tak mu posílám po vlnách počítače přáníčko.


Milý oslavenče!
K svátku přeji hodně zdraví, štěstí,
lásky a trvalou přízeň Múz.


Brzy ráno jsem navštívila interní ordinaci
v domě SPEA, protože jsem někde uložila
žádanky na vyšetření a musela jsem si
vyzvednout náhradní. Pak jsem nakoupila
zeleninu a ovoce a před půl osmou jsem byla zpět.
Celkem jsem ušla 1 800 m.


Komentáře

  1. Tak já posílám panu Lojzovi "Mobelovo povšimnutí" - přeji mu k jeho dnešnímu svátku spoustu radosti, zdraví a všeho nejlepšího...

    OdpovědětVymazat
  2. Posílám též gratulaci a ještě obdiv pro tebe, že tak brzy vyrážíš do "města". Já se chystám až po obědě, což je vlastně tak za hodinku.Je tady polojasno, tak uvidím, zda nezmoknu.

    OdpovědětVymazat
  3. Já také ráda popřeji všem nositelům tohoto ne moc populárního jména vše nejlepší. A také hlavně proto, že můj tatínek byl Alois a můj bráška se jmenuje po něm.Tak hodně zdraví Lojzíci.

    OdpovědětVymazat
  4. [2]:Brzy ráno bylo pouhých 17 stupňů a tak po šílených vedrech příjemno. Taky jsem nevěděla, zda tam sestřička bude a byla jsem první.

    OdpovědětVymazat
  5. Panu Marhoulovi také přeji vše nejlepší k svátku a děkuji za jeho nápad oceňovat básníky Mobelovými cenami.

    OdpovědětVymazat
  6. Také já se přidám s přáním zdraví.🍀

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .