ŠAFRÁNKOVY NAROZENINY 2019




Ing. Petr ŠAFRÁNEK

♥ 7. února ♥

SNY VODNÁŘŮ




U zimních potoků něco hledám, něco,
co jsem ještě neztratil, ani nenašel.
Nádherné reliéfy olší v bílém,
zasněžená houští vrb, trnek a šípků,
doprovází živou vodu.



Krajkoví ledu si hraje na čočky a zrcadla,
pod ním proudí vodní hádci,
vypráví ledu o kamenech u dna,
které jsou stejně krásné a chladné.
Jak teď žijí víly zakleté do duhy pstruhů?
Kolikrát ještě budu muset jít
kolem ubíhajících potoků a bystřin,
abych viděl Najádu svlečenou z rybí kůže?
Možná někdy v zasněžený kouzelný večer,
až budou svítit hvězdy vodnáře,
zableskne se pod hladinou bílé tělo.
Budu vědět, že jsem našel rybí ráj.
Myslím, že v příštím životě budu pstruhem.
Tu vílu pod hladinou najdu,
a budeme společně snít o létání.

Víla u Otavy

MILÝ BÁSNÍKU A VODNÁŘI!

HODNĚ ZDRAVÍ, ŠTĚSTÍ, LÁSKY
A PLNO TVŮRČÍ ENERGIE
PŘEJE OTAVÍNKA a čtenářky blogspotu



DOPORUČUJI PŘEČÍST SI:




Komentáře

  1. Krásná báseň.Můj bratr má dnes taky narozeniny(Stejně jako M.Donutil)
    Hani,přeji pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  2. Správně, čtenářky blogu také přejí zdravíčko, štěstíčko, lásku a pohodu, milý Petříku. Užij si dnešní den!

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za krásnou báseň. Autorovi přeji ještě mnoho a mnoho pěkných dnů a stejně tolik krásných snů.

    OdpovědětVymazat
  4. B8snička krásná. Vsem Vodnářům přeji hodně zdraví, jsou prima.

    OdpovědětVymazat
  5. ad 1, 2, 3, 4
    Milé dámy přečtěte si též
    http://www.ctenizpisku.cz/cteni_autori/safranek-petr/ - dodalala jsem ke gratulaci. Je to čerstvě aktualizováno.

    OdpovědětVymazat
  6. Také přeji jen to nejlepší k dnešním narozeninám a moc děkuji za krásnou báseň - je to pro nás všechny milý dárek, ale ten bychom měly dát dnes my...

    OdpovědětVymazat
  7. Přeji panu Šafránkovi hezký narozeninový večer, a ještě hodně poetických snů v duhách pstruhů zakletých. Nedošlo mi, že vodnář je vzdušné znamení. Domnívala jsem se, že je to vodní znamení.

    OdpovědětVymazat
  8. Krasny pozdrav milovnikum Kralovskeho mesta,Otavince a dnesnimu oslavenci:-).Hodne zdravi,hodne stesti.

    OdpovědětVymazat
  9. Petr Šafránek je pro mne zdrojem krásných veršů, fotografií přírody, prostě  -vydržte pane Petře, ještě dlouho se mi ozývejte a  Vaše verše ať oblažují mou mysl.Buďte hlavně zdráv a spokojený v životě.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .