LUMÍROVY KROKY

V českém kalendáři je uveden LUMÍR dne 28.2.
V církevním kalendáři - SVATÝ ROMAN.


Tento den
uctíval svůj svátek Mistr František Roman DRAGOUN -
-akademický malíř ( 1916-2005) i jeho syn Roman DRAGOUN,
hudební skladatel a zpěvák.Ten má dnes večer
koncert v Brně.

Tzv. Floriánova žluť

Romanům světící svátek dne 28.2. srdečně blahopřeji!

Kolem osmé hodiny jsem došla do Hrušky, kde jsem nakoupila zboží, které nabízel
leták z obchodu. Káva Jihlavanka a Vaječný sen byly ve velké slevě a tak jsem
obé zakoupila. Přála si je moje kamarádka Lidka, která nemůže chodit.
Ušla jsem 2 000 m.

Komentáře

  1. Mám pocit, že kromě ně+kolika vybraných potravin, které koupíme nakonec proto, že je prostě+ chceme a kupujeme pravidelně, nakupuje hodně lidí hlavně v těch t.zv. slevách.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .