MILADINY KROKY

Kolem poledne jsem se vypravila do Hrušky nakupovat.
Taky jsem se zastavila v lékárně, abych se poradila, jak
správně píchat injekce do břicha, aby se mi nedělaly modráky.


Zakoupila jsem si desinfekční sprey Asept a pan magistr
mne i ukázal, jak to mám udělat, abych si tam nepřimíchala
bublinku vzduchu. Pak jsem horce těžce dokulhala domů,
protože jsem si včera večer doma zranila nohu. Hrana
židle mi odřela bérec v délce 20 cm a tak jsem zvědavá, zda
se neotevře noha.Zkrátka furt něco po čem nic. Celkem jsem
ušla 2 000 m.


Komentáře

  1. Ty máš opravdu smůlu n ty bolesti. Ať ta noha vydrží a neotevře se!

    OdpovědětVymazat
  2. Je mi líto Tvých bolestí.S tou nohou držím palce-ať se neotevře.Tam stačí málo.
    Přeji příjemnou sobotu.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .