LEXOVY KROKY

Na dnešek jsem měla odhlášený oběd, protože tam
byla krupičná kaše, kterou naše jídelna neumí udělat.
Bylo krásné sluníčko, modrá obloha a osvěžující vzduch.


Přešla jsem na přechodu a došla do hospody U jelena,
kde jsem měla vynikající pórkovou polévku a žemlovku.
Pak jsem navštívila vietnamské potraviny a koupila
jablka a poté jsem šla podél školy a školky ulicí Řezníčkovou.
Slyšela jsem, že už tam kvetou krásné žluté pupelky a tak
jsem si je šla vyfotit. Nachází se na vilkové ulici Řezníčková
- na zahrádce domků č. 9, 11 a 13. Opravdu radost pohledět.
Poslové jara dělají velkou radost. Kytičky mají název talovín.

žluté papulky

poslové jara - 27.2.19, Řezníčkova 9

Talovín u domu č. 11

Talovín zimní, u domu č. 13

Celkem jsem ušla 2 000 m.
Dnes má svátek Alexandr. Znám dva. Vedoucího
knihovníka ve vědecké knihovně Alexandra Heymovského
a malře Pavla A. Taťouna z Loštic.


Oběma přeji hodně zdraví, tvůrčí elán
a vše nejlepší!

Komentáře

  1. Hned je vše hezčí, když už vidíme, jak začínají kvést kytičky.

    OdpovědětVymazat
  2. Musím se podívat na naši zahradu, jestli tam už něco nekvete :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .