MUDr. LIBUŠE KOTRŠOVÁ


Narozena 29. listopadu






Moje paní doktorka, u které jsem v péči od roku 2004.
Vyblejskla jsem si ji z nemocničního lůžka, když mne
přišla povzbudit při hospitalizaci letos koncem května.
Lékařskou fakultu absolvovala v Brně a pak působila
v Novém Jičíně a od roku 1985
pracuje ve FN Olomouc. Od roku 1993 je vedoucí
lékařského centra onkologické prevence. V r. 2005
začala na LF UP učit a od r. 2009 spolupracuje s akreditovanou
diagnosticko-morfologickou laboratoří Dimolab s.r.o.
se sídlem v Přerově. Je členkou řady lékařských
společností v rámci oboru gynekologie, porodnictví
a klinické cytologie.



MILÁ OSLAVENKYNĚ!

GRATULUJI K NAROZENINÁM
A PŘEJI ZDRAVÍ, ŠTĚSTÍ,
CO NEJMÉNĚ BOLESTÍ
A VŠE NEJLEPŠÍ!


Komentáře

  1. Milou  paní doktorku moc zdravíme,vzpomínáme jak byla na kolečku v odrách!
      sestřičky-- již důchodky
    Jana + Dáša+ hela + alice+ Bláža

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:
    Holky moje zlaté, díky paní Haničce
    jste mě skutečně dojaly k slzám v dnešní nostalgický den - všechny vás vidím, jako by to bylo dnes a vzpomínám v dobrém :-)
    (Na paní Hanku se nezlobím, neb je výjimečná)
    Moc a moc zdravím a přeji vám jen to NEJ !
    Libuše

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:Milé pisatelky, jsem ráda, že jste svým přáním udělaly mojí paní doktorce radost. Moc si to zaslouží.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .