ANDĚLSKÉ ZJEVENÍ

Dnes se v olomoucké nemocnici na kožní klinice objevilo andělské zjevení.
Paní doktorka, nejmladší v týmu lékařů, s kterou jsem už byla v kontaktu
koncem srpna. Ano, ta lékařka, která mne zprvu nenadchla a já o ní psala
zkoprnělá před osmi týdny odcházela, doprovázela mne slovy, že budu
mít mast, která zatím každému pomohla. V duchu jsem si nadávala, kam
jsem to zas vlezla, ale řekla jsem jí, že stane-li se opravdu zázrak a mast
zabere, že si jí přijdu vyfotit. A ten den nastal dnes. Jako obvykle na klinice
zřejmě probíhal den blbec. Už když jsem jela taxíkem směr nemocnice,


volal jakýsi ženský hlas, že mám zůstat doma, protože paní lékařka z pátku
ochořela. Druhý listopadový den jsem kliniku navštívila proto, že rudé fleky
na noze byly zneklidňující a víkend přede mnou stresující. Příjemná
černovlasá lékařka mne předepsala antibiotika, vzala stěry a pozvala na
úterý, kdy už budu mít využívány téměř antibiotika a tak by mělo být vidět,
zda se to hojí. Říkala, abych si s sebou vzala župan, noční košili a další
potřebnosti k hospitalizaci. V nemocnici bylo přes čtyřicet lidí v čekárně
a místo čtyřech lékařek pouze dvě. Chtěla jsem vyšetření u mladé lékařky,
ale sestřičky prohlásily, že si nemohu diktovat, ale musím počkat. Čekání
vypadalo na celé dopoledne, ale pak se ozvalo moje jméno a v ordinaci
byla lékařka, která mi byla povědomá. Najednou jsem věděla, že je to
sympatická blondýnka se zázračnou mastí. Poprosila jsem , zda si ji smím
vyfotit a opravdu se objevilo andělské zjevení.

Mám ráda mladé ambiciózní
lékaře a lékařky. Jsou poctiví, na nic si nehrají a když si neví rady, tak se
zeptají. Podobný anděl strážný se vyskytuje i v interním lékařství. Jmenuje
se Jaromíra Gajdová. Když si rozpustila vlasy, rozzářilo se zlaté světlo.


Podobně na mne zapůsobila i kožní dermatoložka Eva Müllerová. Její
biogram jsem si doplnila i do databáze Osobnosti Moravy. Byla bych ráda,
kdybych mohla mít paní doktorku na stálo. Střídání lékařů není příjemné,
protože každý má jiný náhled a řeší problém jinak. Já při svých alergických
problémech musím mít stabilního lékaře, který spolu se mnou bude řešit
jak na to, aby vyrážka a bolesti byly odstraněny, co nejdříve. Nohy jsou pro
mne důležité a jako diabetik jsem v nebezpečí amputace dolních končetin.
Genetika je bohužel velmi zrádná. Různé novotvary po tatínkovi a bércáky
po mamince nejsou žádným přínosem. S přibývajícím věkem nelze přitakávat,
že jde o květy stáří. Paní spisovatelka Jarmila Pechová píše ve své knize " Úsměv
prosím…" že " Přátelé jsou andělé, kteří nám pomohou, když naše křídla
zapomenou létat." Jakoby to byla pomoc i pro mne a proto nadšeně
vyhledávám andělská zjevení. To pak i některé zákazy nebo nevlídná slova
vnímáte jinak. Já jsem si sice koncem srpna po návratu z nemocnice poplakala,
ale pak jsem to dělala tak poctivě, že to bylo možná i ono zjevení, které
pomohlo. Když něco člověka bolí, tak to snáší každý jinak. Já zákazy, doporučení
a omezení mám sedmdesát let a to je příliš dlouho.





Komentáře

  1. Haninko,já Ti opravdu rozumím.Taky bych ráda potkala takového anděla...

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, vděčně vzpomínáme na všechny, kteří nám v kritických a neúnosných situacích dokázali pomoci!Je příjemným zjištěním, že takoví lidé se nacházejí ve všech generacích. Jinak by se vytrácel soucit a jiné vzácné lidské vlastnosti. Pardon...
    Domníváme se, že lidské... Pak čteme, že hyeny a vlci se starají o své slabé a nemocné.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je opravdu dobrá zpráva! Zajímavé je, že první dojem někdy zklame a je lepší počkat si až na druhý dojem. Tak ať se Ti daří překonat úskalí nemoci.

    OdpovědětVymazat
  4. Také si myslím, že není dobré hned odsoudit a docela mám s mladými lékaři dobré zkušenosti. Snaží se, nebojí se nových metod vyšetření, více zkoumají možnosti léčby, Přeji ti, aby ti ti andělé co nejdříve pomohli...

    OdpovědětVymazat
  5. Andělé jsou do našich životů potřeba...

    OdpovědětVymazat
  6. To je dobré takové milé zjištění a paní doktorka už na pohled vypadá velice sympaticky. Té se drž, pokud možno.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .