VZPOMÍNKOVÉ HOVORY H

Včerejší slavnostní den jsem zakončila v Divadle na cucky,
které se přemístilo z Wurmovy ulice na Dolní náměstí č.42.



Je to u barokních schodů. Projdete kavárnou a v pokladně
dostanete rezervovaný lístek. Poprosila jsem pana ředitele
o náhradní židli a seděla jsem necelých 120 minut v pohodě
a dobré náladě. V předsálí divadelního sálu byla výstavka
fotografií Mistra Horníčka a jeho přátel v průběhu času.


Něco jsem si vyfotila, abych se s Vámi mohla podělit. Večer
připravil Richard Pogoda, jehož klávesové nástroje doprovázel
i saxofon pana Švihálka. Byl to nádherný večer, litovala jsem
jen, že nemohla jsem zde být s manželem, protože taky měl
rád písničky Voskovce a Wericha, Šlitra a Suchého a především
Pavla Dostála a Ríšu Pogodu.




Pogoda s Horníčkem na jevišti

Mistr Horníček s Frantou Řehákem

Pavel Dostál s Mirkem Horníčkem

Ríša Pogoda s Mistrem Horníčkem

Jeník Kanyza s Mirkem Horníčkem


Paní Běla s Evou Pogodovou

Mistr Horníček s Václavem Čapkem
Klobouky obou umělců

V pražském hotelu Praha

Miroslav Horníček se směje

Ríša Pogoda s mikrofonem

Písničky a vzpomínky nejen na Mistra Horníčka, ale i Pavla
Dostála a celkovou atmosféru let minulých.
Úžasný večer!

Večerní Dolní náměstí dne 11.11. 2018 v 21:00


Komentáře

  1. Haničko, zrovna se dívám na 1 na Horníčka se Sovákem v hovorech H.

    OdpovědětVymazat
  2. Hanička měla krásný vzpomínkový večer, při kterém člověčí bolístky jdou do pozadí, člověk zapomene na všechno a vnímá přítomnost a vzpomínky pamětníků.
    Po takovém večeru se i dobře usíná...

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za zajímavé fotky, které jsi "uloupila" na výstavě. Jsi šikovná a myslíš na nás, kteří jsme se na ten krásný pořad nedostali.

    OdpovědětVymazat
  4. Moudrý to byl muž. Měla jsem pana Horníčka moc ráda a ty jeho Hovory H jsou opravdu nezapomenutelné. Pamatuji si, že když jsme byli kdysi v Mariánských lázních, že jsme tam byli v divadle na jeho představení. Ráda vzpomínám.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .