MOSER

Řekne-li se jméno " Moser" v Čechách, tak Ti dříve
narození ví, že takovou značku má luxusní křišťál, který
se vyrábí u Karlových Varů.
Překvapivé je i to, že stejné jméno, pokud ho vyslovíte
na Moravě, tak většina těch, co mají rádi kvalitní
a chutné zákusky i cukroví ví, že jde o vyhlášenou
cukrářskou firmu se sídlem v Olomouci. V obou
případech jde o super kvalitu.


Nevím, třeba jsou příbuzní, zatím jsem neměla
šanci se sejít se zakladatelem olomoucké firmy.
Více jak deset let jsem chodila do cukrárny
Bohéma na Tř.Svobody, kde jsme se scházely
s kamarádkami a každoročně jsem kupovala
vánoční cukroví.
Jejich sestava byla podobná té, co dělávala moje
maminka, taky cukrářka a tak ani nebylo poznat,
že jde o něco jiného. V mládí jsem se sice taky
pokoušela udělat nějaké nejoblíbenější druhy, ale
se vznikem "Framových koleček" jsem od tohoto záměru
upustila (viz. článek
Vzhledem ke své nemoci nesmím jíst vše, co mne
napadne. Řadu let vyhlášený Jablečný řez
nechyběl při sešlostech a návštěvách na
našem stole. Ovšem od 12.10.2014,
kdy jsme okusili v září otevřené "rockové kavárně 21"
jedinečnou pochoutku
s názvem Rýžový dezert s meruňkou, je to jinak.



Rýžový dezert s meruňkou



Meruňková kostka

Je velice podobný Meruňkové kostce, ale ta je sušší.
Domnívám se, že všichni moji známí, až poznají
chuť tohoto nového zákusku, nebudou už chtít
nic jiného.






Komentáře

  1. Teda ... ten rýžový dezert vypadá fantasticky!!!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:On nejen vypadá, ale je moc dobrej.Patří ke slavnostnímu stolování. Každý, kdo ho jedl, tak se nad jeho chutí rozplýval.Až pojedeš někdy do olomouce, dej vědět a skočíme si na něj. Není v běžné produkci, musí se objednat předem.

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, navzdory tomu, že máš opravdu omezený výběr, tak vidím, že to vůbec nevadí. Umíš si najít mňamku. To je dobře.

    OdpovědětVymazat
  4. Tady někdo krásně debužíroval! No hlavně, že chutnalo a potěšilo. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Přeju ti, že jsi nalezla a šíříš znalost o tak dobrém a nezávadném papu. Dobrou chuť!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .