ARTUŠOVA PROCHÁZKA

Artuš je staročeská podoba mužského jména Artur,
které je dnes v kalendáři. Je keltského původu
a v překladu značí " vznešený".
Dnešní den - 26. 11. , je plný narozenin známých lidí.
Většina z nich je už na mráčku a tak jsem celé
dopoledne měla rozžatou svíčičku. Sedmdesáté narozeniny
by měl i Ing. Jaroslav Truneček z Jeseníku, který
doprovázel svou paní do Olomouce, když přednášela
na literárních večerech. Mám sice fotečku, kde stojí
s mým drahouškem v galerii, ale fotka se vůbec
nezadařila přesunout. Šestadvacátý listopad byl
též narozeninovým dnem spisovatelky Heleny Lisické,
na jejíž hrob se pojedu podívat v pátek. A ráno v
televizi říkali, že včera zemřel hudební fenomén
Petr Hapka. Jeho písničky mám moc ráda.




Dohodnuté služby jsem musela odložit, protože
tam, kam jsem měla jít, nikdo nebyl z důvodu nemoci.
Zavolala jsem tedy Marii a domluvila se na kávičku.
Kde jinde, než u Elviska. Taky musela vidět,
pěknou předvánoční dekoraci a nastrojený stromeček.



Domluvily jsme se spolu na pátek dopoledne, že přinese
texty k přepsaní a k odeslání elektronickou poštou.
Celkem jsem ušla 5000 kroků.



Komentáře

  1. Ty si víš vždy rady. Důležité je mít komu zavolat, viď.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:No,jo Ruženko, právě Maruška bydlí za rohem a z okna vidí na terasu kavárny.Takže je tam coby dup.

    OdpovědětVymazat
  3. Je s podivem, že komentáře se neukazují.

    OdpovědětVymazat
  4. A vidím, že už je tady ten výborný řez!

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:Ne, to není on, jen je mu podobný.Je trochu sušší a jmenuje se Meruňková kostka.

    OdpovědětVymazat
  6. Tady je to jako u cukráře! Pomalu denně nějaká laskominka! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Koukám, Haničko, že jste měly na talířcích opět tvůj oblíbený rýžový dezert. Asi je to príma papu ;-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .