HUBERTOVA VYCHÁZKA

Třetí listopadový den má svátek HUBERT.
Mužské jméno je germánského původu.
Je patronem lovců. Stále mám v paměti
Hubertskou jízdu i Hubertskou tancovačku
v Písku na Lesnické škole před 50 lety.
Dnes to bylo už jedenáct let, co měl Zdeněk
Janík literární besedu v Olomouci. Kromě
krásného večera si vzpomínám, že nocoval
v Národním domě a byla tam děsná zima,
protože netopili. Cítila jsem to jako ostudu,
že jsme nebyli schopni sehnat lepší nocleh.


Dnešní den jsem byla ve Filmovém klubu seniorů
na nádherném filnu STOLETÍ MIROSLAVA ZIKMUNDA.
Dokumentární autobiografický film.



Celkem jsem ušla 4 000 kroků.

Komentáře

  1. Mám Huberta spolužáka, myslím je to jediný kterého znám. Je docela prima kluk. Od Hanzelky a Zikmunda máme knihu, velmi zajímavé to jejich cestování bylo.

    OdpovědětVymazat
  2. taky jsem měla spolužáka Huberta, ale na srazech už je bohužel navždy omluven.
    Natočení filmu Století Miroslava Zikmunda pokládám za záslužný čin a film si rozhodně nenechám ujít.

    OdpovědětVymazat
  3. Pamatujete na zelené kabáty "hubertusy"?-
    Film si také nenechám ujít....

    OdpovědětVymazat
  4. Jméno Hubert se už myslím, nedává. Ale v naší ZOO dali tohle jméno hrošímu klukovi... Pan Miroslav Zikmund je osobnost, která zaslouží obdiv a úctu. Co mě těší je to, že je dost mladých, kteří se o něj zajímají a byli i v Praze na premiéře tohoto filmu.

    OdpovědětVymazat
  5. O tom filmu jsem slyšela, určitě by se mi to také líbilo, ale počkám, až to budou dávat v televizi. V kině jsem nebyla asi tak 30 let.

    OdpovědětVymazat
  6. Na Miroslavu Zikmundovi obdivuji jeho vitalitu. Ještě ve vysokém věku měl plány podniknout velkou cestu po světě.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .