SÁVOVA PROCHÁZKA

Čtrnáctý listopadový den má svátek SÁVA a taky
se každoročně připomíná Mezinárodní den diabetu.


Už brzy ráno jsem navštívila rentgenologii na
Železniční poliklinice, kde jsem měla žádanku
na provedení deseti snímků celé páteře. Jenže díky
různému rovnání jsem málem nemohla ani chodit.
Nicméně nutné obchůzky napsané na papírku
jsem sice poté zvládla, ale v jiném pořadí.
Odjela jsem na Polikliniku SPEA do lékárny,
kde jsem musela vyzvednout lék a návštěvu
vědecké knihovny jsem taky musela uspíšit.
Místo ve 13 hodin jsem tam zavítala před osmou.
Pak jsem ještě došla na poštu a jala se shánět
tužkové baterie. Jenže všechny možné obchody
buď měly otevírat až v deset, anebo neměly
ten rozměr. Až jsem je s vypětím posledních sil
sehnala ve večerce s názvem Potraviny ( u nás
na rohu). Dovlekla jsem se domů a pokud se
zvedne mlha, která zahalila dnešní cesty
do mléčného povlaku, vykonám ještě nějaký
výšlap. Zatím jsem ušla 8 000 kroků.

Komentáře

  1. Vezmu to po pořádku. Jméno Sáva je celkem neobvyklé, přesto znám dva nositele tohoto jména. Ten první je muž a má příjmení takové, že mu to docela ladí. Ve druhém případě je Sáva žena, tedy mladá dívka, je z rodiny mé kamarádky. Vím, že jsem se tehdy divila, že holce dávají mužské jméno, ale což... oslovují jí "Sávino" a nikomu to už nepřijde. ... RTG páteře je jistě nepříjemný, protože si přejí pacienta v určitých polohách, škoda, že si nemůžeš vzít nějaké tišící léky. Na to všechno jsi měla dost pochůzek, dej se doma do klidu, snad to pomůže. Mlha byla i u nás od rána, místy padala k zemi a bylo opravdu mokro. Raději sedět doma v takovém počasí.

    OdpovědětVymazat
  2. Tolik kroků! To by bylo i pro zdravého víc než dost :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Prý "zatím", to tě tedy obdivuji, i v tom ošklivém počasí, to by se mi nechtělo.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .