Z VERNISÁŽE PAVLA TAŤOUNA

Odpoledne po 16 hodině jsem vykročila z domu
a ačkoliv velice pršelo, už jsem se nevracela.
Chvilku to trvalo než jsem našla správný vchod
do atria Regionálního centra Olomouc. Všechny
postranní vchody byly uzamčeny a jediný správný
vstup byl přes vrátnici. Tentokrát byly prezentovány
akvarely z jarní cesty po střední Americe. Katalogem
jako již tradičně je kalendář na rok 2015, který jsem
si zakoupila a jeden výtisk jsem dostala od pana malíře
s osobním věnováním. Sešla jsem se tam s několika přáteli
a bylo nás tam něco přes tři desítky návštěvníků.


Vernisáž výstavy zahájil Ing. Jan Cetkovský z agentury
Rytíři ze Sovince, který předal slovo PhDr. Haně Pokorné.
Ta uvedla autora obrazů. Poté zazpívalo duo
souboru Vocallica tři písničky a všichni přítomní
měli možnost připít výstavě i letošnímu jubilantovi,
který oslavil v září roku 2014 šedesátku.














Mistr Taťoun

Ing. Cetkovský zahajuje vernisáž

PhDr. Hana Pokorná uvádí autora


Stolní kalendář PAT 2015



Komentáře

  1. Vladimíra Cetkovská18. listopadu 2014 v 10:32

    Fotografie se Vám opravdu povedly, vystihují pohodovou atmosféru vernisáže.Přejeme Vám, ať Vaše nožky dobře běhají na podobné akce i nadále.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .