AUTOGRAM ROMANA DRAGOUNA

S píseckým rodákem, zpěvákem, skladatelem a hudebníkem
Romanem Dragounem jsem se sešla už 8. 6. při Setkání rodáků
a přátel města Písku na radnici. Kdysi jsem se tam potkávala
s jeho rodiči.Věděla jsem, že v dubnu t.r. vydal nové CD Piano
a tak jsem byla pozvána na koncert u Komerční banky v 15:30 hod.
Abych vše stihla, přijely jsme s Libuškou z Vodňan dříve. Tu rocková
muzika nezajímá a tak šla sledovat program na druhou stranu náměstí
k podiu U Jůzků. Pořídila jsem si také několik fotek z vystoupení
ROMAN DRAGOUN AND HIS ANGELS, kde hrál mj. též Miro Barabáš.
z vystoupení s kapelou His Angels


Roman Dragoun - člen Beatové síně slávy v kategorii Osobnost
nedávno křtil nové CD, kde je uvedeno patnáct písní s klavírním
doprovodem. Právě sobotní koncert presentoval některé písně
z nového hudebního nosiče.


Po skončení koncertu jsem si došla pro AUTOGRAM ROMANA DRAGOUNA
do Píseckého památníčku - viz foto a taky jsem si koupila cédéčko.

Dne 13. 6. 2012 vyšel zajímavý článek o Romanu Dragounovi
v magazínu Dům a bydlení (příloha deníku Právo)
s názvem " Roman Dragoun hraje i na zahradě".

Komentáře

  1. Hani, gratuluji k autogramu, koncert musel být moc pěkný.

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, toto CD jsem pod stromeček dala příteli. Taky Romana zná a má rád jeho písničky.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .