CHOZENÍ PO DOKTORECH

Na dnešní den jsem byla po čtyřech měsících objednána
na Radiologii, která byla přestěhována z vnitřku modrého
pavilonu do samostatné budovy s označením T a nachází se
naproti vrátnice I.P. Pavlova.



Přestože jsem byla objednána na devátou hodinu, nějaké
čekání bylo nezbytné. Hrozné vedro vyvolalo u mne točení
hlavy a velké pocení. Ještě , že jsem se nacházela mezi
lékaři, kteří pomohli, podali vodu a jakousi injekci a hned
se mě udělalo líp. Rozhodně jsem nikomu nezáviděla, kdo
se mohl ráchat v rybníce.

Komentáře

  1. V těchto úmorných vedrech je to o zdraví. Dopadlo všechno OK? Asi ano - konec dobrý, všechno dobré. Dávej na sebe pozor...

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím, jak bude v pátek, mám hned ráno jet na Transfuzku k odběru krve, tak jsem zvědavá. Poveze mne tam syn, prý vyžadují doprovod na první odběry. Co kdybych se jim tam složila, že?

    OdpovědětVymazat
  3. No právě, ta vedra už pro nás nejsou. Dnes to tady houkalo jak na běžícím páse.
    A Ty, Růženko, se neboj, v pátek už má být menší teplo.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .