RADČINY KROKY

Celý pátek od rána lilo jako z konve. Je smůla,
když je nutné jít do města a není nikoho, koho
bychom mohli pověřit. Zavolala jsem do copy centra
i do DD, že přijdu až trochu přestane pršet. Jenže
to vypadalo podivuhodně. Jako na APRÍL. Byly


okamžiky, že vysvitlo sluníčko a jen se složil deštník
opět začalo lít. Do Domácích dobrůtek měli přivézt
čerstvé máslo, ale bylo k mání až kolem třinácté
hodiny. Na copy služby jsme musela taky dvě hodiny
čekat. Zpět domů se mi nechtělo a tak jsem zašla
k Elviskovi. Byla jsem z domu tři hodiny a celkem
jsem ušla 3 000 m.

Komentáře

  1. Byl to v tom deštivém počasí opravdu mimořádný výkon.

    OdpovědětVymazat
  2. Tady také pršelo, ale já jsem byla na setkání   se spolužáky-těmi původními z jedenáctiletky. Ve středu máme  tu naši měsíční "slezinu" s mladším ročníkem. Jsou mi jaksi bližší, no.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .