DNY ČESKÉHO PIVA 2018



Již po šesté společně oslavíme největší český pivní svátek
Dny českého piva.



I letos je cílem podpořit konzumaci čepovaného piva a zároveň
připomenout unikum tradiční české hospody, která je základem
české pivní kultury. Letošní oslavy milovníků piva začaly ve
středu 26. 9. 2018, dva dny před svátkem sv. Václava, patrona
českého piva. Svátky potrvají až do neděle 30. 9. 2018.
Do oslav se zapojí desítky pivovarů a minipivovarů. Ty si mimo
pivních speciálů připravily různé akce: narážení sudu, prohlídky
se sládkem, ochutnávky i pivní soutěže. Seznam zúčastněných
pivovarů i jednotlivé pivní speciály naleznete na

www.dnyceskehopiva.cz, spolu se seznamem podniků,

ve kterých si budete moci s přáteli připít výtečným pivem.


Víte, co je PIVOMOL?

jde o expresivní výraz označující náruživého
příznivce pivního moku a pivní kultury.




Komentáře

  1. Jsem moc ráda,že nám připomínáš různé svátky a výročí.Nenapadlo mě,že je tady i svátek piva.Myslela jsem jsem,že existuje jen Oktoberfest-že to vystačí pro celý svět.Když jsem si přečetla ceny tamního piva,ztuhla jsem.
    Přeji krásný den.

    OdpovědětVymazat
  2. Když napíšu o pár slov,spadnu do spamu:(
    Šup a jsem tam:(

    OdpovědětVymazat
  3. Ale napsalo mi to,že jsem ve spamu.Nevadí-příště nebudu tak upovídaná.
    Pá a dobrou noc

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .