PRŮVAN U ELVISKA

V pondělí dne 27. dubna bylo venku velice větrno.
Zastavila jsem se po masáži u Elviska, ale dlouho jsem
tam nepobyla. Hrozný průvan mne vyhnal. Začala jsem
proto hledat nějakou alternativu. Otevřené dveře na
terasu, kde nikdo neseděl a zmrzlinové okénko způsobilo,
že musím najít přes léto jiný azyl, abych neohluchla.

průvan


Maruška na rozdíl ode mne průvan miluje, takže se asi
naše cesty rozejdou.
Vzpomněla jsem si, že poblíž je Cafe de Luxe a šla jsem
je hledat. Je opravdu blízko. Sympatický interiér a asi
se tam budu vracet, ikdyž se mi bude stýskat po CD Elvise
Presley. Ušla jsem ten den 4 800 kroků.

Cafe de Luxe



u stolečku

Komentáře

  1. No možná ze pan z Elviska přečte tvůj článek a zajistí ti "smrádek, ale teplíčko";-) U konkurence nebudeš mít svůj tisk :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Průvan podle mne není dobrý pro nikoho. Pokud jde o zdravi, taky bych to nějak řešila.

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda tam bylo pro tebe určitě moc hezké posezení Hani. Snad se to nějak vyřeší a když ne, vrátíš se tam v období, kdy tam průvan nebude pánem. Tak nevěš hlavu, změna je život, možná bude i platit to staré známé - "Všechno zlé je k něčemu dobré".

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .