RÍŠOVY KROKY

Třetí dubnový den jsem byla ráno na rehabilitaci se zády.
Taky jsem obešla nádraží, pozdravila několik známých
tváří a popřála veselé Velikonoce. Nakoupila jsem trochu
pečiva a pár jablek. Magnoterapie trvala téměř půl hodiny


a bylo nás tam brzy ráno asi šest. Ve tmě a tichu jsem málem
spadla na zem, protože jsem usnula. Na další díl procházky
jsem šla po obědě. Necítila jsem se nikterak dobře, ale
doufala jsem, že čerstvý vzduch a chůze mě udělají dobře.
Venku foukal silný vítr a tak jsem došla na zastávku
tramvaje, kde jezdí X4. Dojela jsem až na Masarykovu
ulici a v trafice jsem si dokoupila kredit na mobil
Jablotron, abych nepřišla o číslo. Pak jsem se přemístila
do Rockové cukrárny a kavárny 21, kterou jsme si my
dvě s Maruškou překřtily na Elviska. Maruška uctívala
Velký pátek a tak jsme se domluvily na neděli. Já popila
cappucino, poslechla si několik skladeb Elvise Presley
a odebrala jsem se na zastávku u hlavního nádraží.
Naštěstí jsem nečekala na vichru nikterak dlouho.
Celkem jsem ušla 5 800 kroků.
Kromě toho, že dnes má svátek RICHARD,
je taky Mezinárodní den spodního prádla.

O tomto dni se konají ve větších městech přehlídky
nových vzorů dámského i pánského prádla, nebo taky
některé prodejny mají v tento den výrazné slevy.
Všem oslavencům dnešního dne srdečně gratuluji!

Komentáře

  1. Pěkné zasvěcení dnešního dne. A znovu pobídka, abych obnovila "vozový park" svých spodních propriet. V poslední už vyřazené noční košili s hřál zachraňovaný králíček. Už je vypraná a božsky vyfoukaná a od sluníčka líbaná, ale stejně rozmnoží zásoby charity. Je u mě už moc dlouho.
    Hlavně že jsi si dne užila a přispěla ke své kondici a zdraví. Já jsem už včera měla "pátek" a dnes ráno jsem se zapomněla omýt v čerstvé venkovní vodičce. Všechny kaluže byly totiž zamrzlé. Přeji pohodové dni do Velikonoc a hodně klidu a sluníčka všem kolem tebe :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dnes to bylo venku trochu lepší než včera, ale stejně se nám jaro někam schovalo a na procházku to neláká. Tys musela na rehabilitaci, tak jsi to aspoň spojila s posezením u "kapučína" a hezké muziky.

    OdpovědětVymazat
  3. Je dobré mít kde posedět, magnetoterapie je taková uspávací, když jsem na ni loni chodila poslouchala jsem většiou rádio Olomouc, co tam hrálo a byla bych si klidně zdřímla. Hezké další dny by mohly být.

    OdpovědětVymazat
  4. Haničko, to sis udělala pořádný výšlap, jen věřím, že jsi to nepřehnala. Už se ti stýskalo po Elvískovi, co? Je dobře, že už jsi nemusela být zavřená celý den sama doma.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .