MARCELČINY KROKOVÉ VARIACE

Poněkud se zpožděním uvádím věci na pravou míru.
V pondělí o svátku Marcelky, jsem
navštívila především masérku, protože jsem měla
ochrnuté ruce, s kterými se špatně píše na počítači
a dělá cokoliv.



V Květinářství jsem potkala Marušku,
kterou jsem pozvala na jablečný řez. Sympatické
černovlásce Marcelce jsem pogratulovala k svátku.
Po kávičce jsme se s Maruškou odebraly ještě
na procházku. Ten den jsem ušla 5 800 kroků.
V úterý jsem podobný výšlap zopakovala.
A vyfotila jsem si darované tulipány obsluhující
Marcelce a nové tričko, které naše oblíbená
kavárna má pro své příznivce. Přečetla jsem si
tisk a odpoledne jsem seděla na lavičce s paní
Ludmilou a vyhřívaly jsme se na sluníčku.
Opět jsem ušla 5 200 kroků.

Maruška u Elvise dne 20.4.

Marcelčiny tulipány a růže

Marcelka

Komentáře

  1. Haničko, doufám, že už je to lepší, že ti masérka pomohla. Chodíš stále na jedničku s hvězdičkou!

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám, že pomohla, když už můžeš psát.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .