KROKY JIRKOVY A MARKOVY

Včerejší jméno Jiří je třeba podle prozaika Klobouka,
který žije t.č. v USA doplnit o další domáckou podobu
Jurenka. Říkala mu tak maminka na Slovácku.
(uvedl to v emailu).


Včerejší krokové variace směřovaly do Smetanovy
ulice, kde se nachází obchůdek pro zdraví
TIAN De. Je umístěn v popisném čísle 6
hned za železniční poliklinikou. Vedle je prodejna
vína s názvem SENECA, kde mají interesantní
výlohu složenou z atributů královské hry
zvané šachy.
Zboží v Tian De i pozvánka na čtvrteční akci
je lákavé. Rozhodně se tam podívejte.
Ušla jsem ten den 2 800 kroků.


Obchůdek pro krásu a zdraví těla





Dnešní den, kdy je v kalendáři uvedeno mužské jméno
Marek jež je latinského původu, odvozené ze jména Martius,
tj. "zasvěcený bohu války" Martovi.
Domácké podoby jsou: Mareček, Mára, Mája,
Maroušek, Marča.
Od Elviska, kde jsem se sešla s Maruškou, jsem
zavítala do Alberta, abych nakoupila jablka.
Cestou do tohoto obchodního řetězce jsem si všimla,
že tam, kde bývávala kavárna Manka je otevřený nový
kavárenský prostor " Kafe u koček".

Dnes jsem celkem ušla taky 2 800 kroků.


Komentáře

  1. Jsou to jména pěkná, pár mužů těch jmen znám, ale v naší rodině, jak si vzpomínám byl snad jen jeden bratranec Jura na Slovensku. A toho znám jen z fotografie dávné.

    OdpovědětVymazat
  2. Marka v širší rodině máme. V jejich rodině je jich pět na M: Martina, Martin, Martínek, Marek a Matěj. Všichni mají stejný monogram, ale jsou v tom jen tři jména. Marek a Matěj jsou dvojčata :-) A já jsem narozená na Marka ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný obchůdek. Je prima, že tam mají zajímavé přednášky. Copak sis tam koupila?

    OdpovědětVymazat
  4. Kafe u koček? Tam pošleme Laděnku.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .