ANTALOVA PROCHÁZKA

Třináctý červen jsem hned zrána vyšla do prodejny Natura.
Nejdříve jsem si tam zatelefonovala, abych nedopadla jako
minule, kdy pan majitel prodával na Svátcích města. Bylo
krásné slunné jitro a ani nefoukal větřík. Vzduch voněl

čerstvě i vůní okolních květin. Chtěla jsem sice použít bus
číslo 42, ale odjel mě těsně před nosem a tak jsem nakonec
šla po svých. Dia džem byl nachystán, více jak šest lahviček
neunesu. Zpátky jsem šla až k poště, kde je Drogerie a chvíli
počkala do devíti. Na hlavní cestě se objevily stánky s různým
zboží. Ponožky a trička, koláčky i čerstvě natrhané zahradní
jahody. Nic z toho nemohu, ale ráda k tomu přivoním. Ušla
jsem celkem 6000 kroků.

Růžový keř
Zdravotní potřeby v areálu nemocnice

okrová budova - mamografie
Natura otevřeno

Ulice I.P.Pavlova

Komentáře

  1. Máte krásně slunečno a na obloze pěkně modro. U nás je už několik dní podobně.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .