SERENUSOVA PROCHÁZKA

Dnešní den má taky svátek Lubomír a navíc končí školní
rok a začínají prázdniny. Máme slíbenou návštěvu dětí
s vysvědčením a tak se už těšíme. Museli jsme zase jít do
obchodu oba, abychom vše dopravili bez ztráty kytičky
domů. Je vždycky zajímavé, jak těch pár věcí ztěžkne.

Ráno bylo poměrně chladno, ale naštěstí nepršelo. Než
jsme v Albertu našli některé zboží, které bylo přemístěno
jinam, aby se lidi naštvali a odešli jinam, tak jsme museli
prochodit prodejnu křížem krážem. Už včera jsme hledali
některé zboží marně. Tak půjdeme zítra do Lídlu a třeba
budeme úspěšnější, anebo se bude mezi regály pohybovat
nějaký personál, který poradí. Koupili jsme jen nejnutnější
na dnešní oběd a hurá ke sporáku.
Celkem jsme ušli 1 600 kroků.

náves stále rozkopaná
stromová zákoutí

Komentáře

  1. To mě dokáže naštvat, ty jejich akce a přemísťování zboží, taky jdu na jisto a pak koukám. Albert moc nemusím.

    OdpovědětVymazat
  2. S tím popisem nákupu v Albertu jsi mne pobavila. U nás to také zažívám často i v jiných krámech. Tento týden u nás měli přebourat Penny (dělali na tom zedníci), vstup dovnitř obráceným směrem, tak tam asi nenajdu nic, no uvidím! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem opravdu šťastná, že to má můj muž jako koníčka to nakupování. Sice to oremcá, ale já schválím všechno, co koupí, aby  ho to neomrzelo. Zrovna dnes donesl kuřecí hřbety na polívku a vypadají docela masité. Takže bude polívka a pak rizoto se zeleninkou.

    OdpovědětVymazat
  4. Do Alberta jsem šla jen včelařům pro cukr. Zajdu, oslovím v informacích děvčicu, jestli by mě nepomohla najít to a to, že to tu neznám. Pomohla jiná, v pěti minutách jsme byli u pokladny. Byli ochotní, o to nic. Nemůžu hodnotit, nechodím tam. Kde to neznám, požádám o pomoc. To jsem dáreček, co?

    OdpovědětVymazat
  5. Haničko, kdo je Serenius? Nebo to nějak souvisí s Albertem či zmatky?

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Milá Kitty,
    Serenus je mužské křestní jmno, které uvádí nástěnný kalendář 2013 vydaný IDNES a má svátek 28.6.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tohle jméno jsem ještě nikdy neslyšela. Kdyby tam byl překlep z u na á, bylo by to jméno nepublikovatelné, ale možná, že by vyjádřilo situaci v některých marketech

    OdpovědětVymazat
  8. Kdysi jsem se taky ptala, proč to stále mění, ale prodávající mají vizi, že zákazník když hledá, tak koupí i něco jiného. Ale že se naštve a odejde, s tím se nějak nepočítá.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .