ČERVNOVÉ VARIACE



V měsíci červnu jsem byla na procházce celkem dvacetkrát.
Ušla jsem dohromady 37 km, tedy stejný počet jako v květnu.
Nejlepší krokové variace se konaly 8. června, kdy na Horním
náměstí byly koncerty kapel u příležitosti Svátků města. Šli
jsme se s manželem podívat na živý koncert, protože je to
úžasný pocit. Sluníčko pražilo, pivo bylo prý dobré, fotoaparáty
cvakaly a muzika hrála. Kapela Fly Tomorrow se prezentovala
novými písničkami. Tak pěkné fotografie, které jsem našla na
Bandzone nemám, ale proto jsem si je stáhla od profesionálů.
Lépe dokreslují onu úžasnou pohodu.

Komentáře

  1. Hlavně, když bylo pěkné počasí, dešťů bylo v červnu dost. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Živé kapele se nic nevyrovná. A za ušlé kilometry zasloužíš 1**...

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, moc gratuluji k tolika kiláčkům, to je opravdu krásné číslo. Jsem ráda, že si se na koncert syna dostala, muselo to být úžasné. Foty jsou moc pěkné. :)

    OdpovědětVymazat
  4. krásný článek i fotografie:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkných pár kilometrů jsi ušla. Není nad živou muziku. Je to parádní zážitek.

    OdpovědětVymazat
  6. Hani zítra budou už červencové km, přeji pohodové zdolávání a zdravíčko. Na koncerty živé hudby taky ráda chodím.

    OdpovědětVymazat
  7. Olomoucká kapela Fly Tomorrow je v plné parádě. Sluší to našim hochům na Hané !

    OdpovědětVymazat
  8. Ti kluci vypadají sympaticky.
    Užili jste si koncert náramně, mně by se taky líbil.
    Panečku, tos tedy, Hani, našlapala kilometrů!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .