ZDENKA A ZDEŇKA

Ženské křestní jméno slovanského původu odvozené od jména
Zdeslava či Zdislava - "zde slavná" - je v českém kalendáři
uvedeno 23. června.


KRÁSNÝ SVÁTEK ZDENIČKO,
POSÍLÁME PŘÁNÍČKO.
PŘEJEME TÉŽ PEVNÉ ZDRAVÍ,
HODNĚ LÁSKY, ŠŤASTNÝ KROK,
AŤ SE DAŘÍ CELÝ ROK !


Pěti Zdenkám a Zdeňkám,
někdejším i současným knihovnicím
srdečně blahopřeji a nejen jim.

Ať se moje přání rozletí na všechny
strany, do Hrusic, Olomouce, Prahy, Protivína,
Velké Bystřice, Velvar a Vrbátek i dalších
míst naší vlasti.

Zdeni Fontanová

Zdenka Klimešová

Zdenka Ortová

Zdenka Plachá

Zdeňka Staňková

Komentáře

  1. I já se přidávám k blahopřání a přeji jim všechno nejlepší! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, to je asi nejčastější jméno knihovnic. Taky jsem znala knihovnice Zdeničky. Jedna žila ve Varech a druhá v Hradci. Ale díky za připomenutí, mám taky kamarádku a tak aspoň pošlu sms. A všem knihovnicím ZDAR !

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se připojuji k blahopřání nejen knihovnicím, ale všem Zdeňkám a Zdenkám, kde která zdobí svět... :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji knihovnicím Zdeničkám všechno nejlepší k svátku a všem knihovnicím, co nejvíce čtenářů.

    OdpovědětVymazat
  5. Přeji knihovnicím Zdeničkám všechno nejlepší k svátku a všem knihovnicím, co nejvíce čtenářů.

    OdpovědětVymazat
  6. Popřála jsem Zdenkám už v Kavárně a jsem ráda, že je jich tady tolik. Jsou to většinou ženy chytré, milé, takové ,,opatrovnice" rozšafného chování.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .