STOP

V době mého mládí, když jsem jezdila na studie do Brna,
bylo vcelku moderní přesunovat se odněkud někam
prostřednictvím stopu. Praktikovala jsem to skoro
pravidelně v době, kdy nebyl sníh a mráz. Většinou jsem
tak jezdila z domu. Ale jednou jsem to zkusila taky opačně.
Doslova jsem utekla o dvě hodiny dříve ze školy a šla si
stoupnout na výpadovku. Dlouho nic nejelo a až už se
konečně zdálo, že se někam pohnu, zastavilo autíčko a
ejhle, za volantem seděla naše profesorka ruštiny. Krve
by se ve mně nedořezal. Tenkrát jsem to komentovala
jako " Náhoda je vůl." Hned na mne spustila, proč jsem
utekla z vyučování a další morality. Po pravdě jsem jí
řekla, že jsem neměla na cestu domů a taky jsem chtěla
být doma dříve než vlakem, kdy cesta trvala pět až osm hodin,
kdežto stopem polovinu času. Tenkrát byl můj dědeček
nemocný a tak moje výmluva taky taková byla. Nutno
podotknout, že ať byla kantorka jakákoliv, vzala mne
do Jihlavy s tím, že jsem jí musela slíbit, že příště už
z vyučování utíkat nebudu.

Komentáře

  1. Skvělé,nevím,jak bych reagovala.

    OdpovědětVymazat
  2. Docela ráda bych si pročetla články na toto téma. To muselo být náhod a "náhod"...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak toto byla obrovská náhoda! Ze všech pravděpodobností asi ta největší! Hlavní je, že to dopadlo dobře, ale ve mně by se krve nedořezal.

    OdpovědětVymazat
  4. Prostě stalo se! Občas člověka život zaskočí! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Otavinko, musim se tomu smat ale lepši to než plakat protože se mohlo stat neco mnohem horšiho.
    Puseeeeeeek.

    OdpovědětVymazat
  6. Teda Hani, ty si teda měla smůlu, stopnout si kantorku, to si vůbec neumím představit. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Náhoda je někdy opravdu...no...Také obdivuji tvou statečnost, že ses nebála stopovat na výpadovce. Asi byli dříve lidé k sobě hodnější. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Milá Beo, nejde o statečnoct, jde o blbost. Když začal syn jezdit stopem, tak jsem z toho skoro nespala a nyní bych k cizímu člověku do auta nevlezla ani za nic.Moji rodiče to nevěděli.

    OdpovědětVymazat
  9. Náhoda je opravdu blbec, dovedu si představit tu situaci. Asi platí přísloví "krve by se v tobě nedořezal" :-)
    Nojo, když je člověk mladej, tak je holt blbej. Já taky občas stopovala, ale dnes bych to nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  10. Ze dvou špatných situací tohle byla rozhodně ta lepší... Taky jsem to dělávala, ale dostala jsem za vyučenou. Prostě blbost. Ale někdy není jiné možnost a tak jsem stopovala z práce v jednu po půlnoci, když nejel autobus až ve tři ráno (brali jsme to jako neděli a ono už bylo vlastně pondělí.
    Celou půl hodinu nic a pak jsem nakonec stopla šéfa.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .