SOUTĚŽ LUCERNY - 5


NETRADIČNÍ SOUTĚŽ LUCERNY
se koná
14.10. - 23.12. 2012
Vypsala ji pro všechny zájemce Lucerna
a najdete podmínky na
Každé nové zadání v neděli kolem 18 hodiny.
5. ZADÁNÍ

ŽÁDOST

Bylo,nebylo. Kdysi před několika desítkami let jsem si
požádala na bytovém odboru města, o byt. Bydleli jsme
tenkrát s manželovou maminkou a bylo to hrozné.
Společné bydlení ve dvoupokojovém bytě se stávalo
neúnosné. Stěhovat se do většího nechtěla, protože ten
svůj byt znala dokonale a špatně viděla, říkala
že by se jinde nedokázala orientovat. Bohužel nám
nedopřávala ani minimum soukromí. Pořád nám do všeho
mluvila, vše korigovala a zkrátka - já byla ta špatná, co si
vzala jejího syna. Rozhodla jsem se, že si podám žádost
na byt. Ovšem šance na získání bytu přes tento úřad
byla mizivá. Rady typu - "rozveďte se a získáte více
potřebných bodů" - se mě nelíbily. A tak jsem bezútěšně
čekala deset let. Až když jsem sehnala byt jinou cestou,
tak jsem se dozvěděla, že abych byla úspěšná, předpokládalo
se, že použiji obálkový systém. Byla jsem mladá a stále
přesvědčená, že s poctivostí nejdál dojdeš, čili blbá.

Komentáře

  1. No, to se pěkně mýlíš, jestli si myslíš, že nyní je to jinak. Pořád to bohužel funguje. S poctivostí ani nezbohatneš, ani nic nepořídíš.

    OdpovědětVymazat
  2. Byla mladá, s poctivostí došla tak akorát za humna...říká se.
    Spíš mně napadlo, že maminka zemřela a pak měla hodně prostoru, ale maminka jí chyběla, protože ona nedělala nic, jen čekala. Asi jí to vyhovovalo, že maminka za ni vše udělá...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .