PROCHÁZKA HŘBITOVEM

Kolem poledne volala kamarádka a chtěla se domluvit, kdy spolu
půjdeme na hřbitov, že našla nádhernou dřevěnou plastiku anděla,
kterou věnovali spolužáci základní i střední školy Rostislavu Čtvrtlíkovi
(1963 - 2011), herci, dabérovi a olomouckému rodákovi.
Okamžitě jsem se rozhodla nic neodkládat a jít hned po obědě.
Prošly jsme spolu ještě několik známých míst, tu a tam zapálily svíčku
a vydaly jsme se pěšky po Tř.Míru směrem do ulice U Kovárny, kde
jsem zanechala dopis ve schránce a pak jsme ještě prošly Třídu
Svornosti až k Polívkově ulici, kde je také zajímavá pamětní deska
na rodném domě Edgara Georga Ulmera, filmového režiséra (1904-1972).
Prošly jsme pak Krapkovou ulicí k parku a přes park do Třídy Spojenců,
kde jsem vyfotila pejska i kočičku
a odtud do kavárny MIA,
kde mají moc dobré bezkofeinové kafíčko a pak tramvají každá ke svému
domovu. Těch kroků bylo požehnaně. Prosím hned 13 000 kroků.

Komentáře

  1. Ten anděl nádherně vypovídá o hoři pozůstalých. Teď je zrovna takové období, kdy vzpomínáme na své blízké...

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezky popisuješ ty Tvé denní procházky! Děkuji za příjemné počteníčko! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Anděl bolesti a smutku. Opravdu nádhernej.
    Pejsek i s paničkou - krásná fotka.
    A kroků jsi ušla pěknou řádku!

    OdpovědětVymazat
  4. Ta plastika je opravdu zajímavá. A pejsek s "kočičkou"...oba se mi moc líbí. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, socha je opravdu nádherná, pejsek s kočkou také a tolik kroků najednou, to máš náskok na dnešní deštivý den.:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná socha i fotky. Ten pejsek je moc milý i se svou paničkou. Doufám, že byl její.

    OdpovědětVymazat
  7. Otavínko, ten anděl je krásný! A Tvůj počet kroků zase úctyhodný. Já dnes chodila asi 2 hodiny s dcerou po nákupech a jsem hotová.

    OdpovědětVymazat
  8. [6]:Ruži, paní neznám, ale líbil se mě pejsek, který ovšem nepostál a tak paníčka ho vzala do náruče a fotka se povedla.[7]: Ježurko, dneska jsem uvítala slejvák, který tím pádem omluvil mojí vyčerpanost. Nikam jsem nešla a v noci jsem únavou ani nemohla spát.

    OdpovědětVymazat
  9. No andel je opravdu nadherny. Jen nikde nejde sehnat kdo a kde ho vyrobil. Myslim ze i ten clovek co udelal tuto krasu zaslouzi podekovani. Nevite kde toho andela vyrobili? Docela by mne to zajimalo a nejenom mne.S.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .