NOVÁ KNIHA MARIE KOSTOHRYZOVÉ


Před několika dny jsem dostala od
paní Kostohryzové
její novou knihu, kterou vydala opět vlastním nákladem
                                                   v Nové tiskárně Pelhřimov.                              
Příběhy MK

Patnáct krásných povídek nás zavede do slovenského
Svitu, Brna, Moskvy, Varšavy, Budapešti, Prahy, Týnce
nad Sázavou, Jinošova na Třebíčsku, Němčic nad Hanou,
Semanína, Karlových Varů, Londýna a Písku.
Kniha má název "Příběhy krátkých setkání", ale klidně
by se mohlo slůvko krátkých nahradit
slovem krásných.
                         Je to půvabné čtení.
     Nevydržela jsem to a balíček rozbalila hned,
aniž bych počkala ještě pár dnů a pak si vložila
dárek
pod stromeček. Přečetla jsem ji jedním dechem. Poslední
povídka Modrá růže, jejíž děj je situován do Písku totiž
už na blogu je a to
pod názvem Písecké cukrování aneb...
(21.7.2009).
Velmi mne zaujala obálka knihy. Zprvu jsem si myslela,
že je to práce knižního grafika či přímo autorky, která
je také malířkou. Hned jsem jí volala, ale ona mně
ubezpečila, že tato doslova sličná podzimní krajina
opravdu existuje. Nachází se prý někde u Havlíčkova
Brodu poblíž Jedouchova. Možná někteří z vás, co
chodíte na můj blog a bydlíte na Vysočině, budete vědět,
kde to je. Napište mi o tom prosím. Miluji podzim a tento
obrázek se srdcem na správném místě je jako pohádka.
Škoda, že knížka vyšla určitě v malém nákladu jen
pro přátele.
(Hana Ševčíková)

Komentáře

  1. Hezké ráno Hani, tak to jsi trefila do černého, Jedouchov je ode mne asi tak 8 km, obrázek je z nadhledu, neurčím přesně toto místo, ale velmi často tímto krásným koutem jezdíme s manželem na kole. Dokonce mám kamarádku, která je přímo z Jedouchova :-)A Pelhřimov ? - tak to je naše okresní město ... H.B. - 14 km a jezdíme tam každý týden plavat ... Hani, písni mi, zda autorka zde nemá chaloupku - pěknou zlatou neděli.

    OdpovědětVymazat
  2. Článek mě zaujal a zrovna v Jedouchově jsme byli pro geokešku, ta sponečka mi to připomněla. Docela ráda bych si knížku přečetla a třeba i koupila, kdyby to bylo možné. Jako malá jsem se taky chtěla jmenovat Kostohryzová, po mé oblíbené učitelce, proto mi jméno (pardon) ani tehdy nepřišlo nějak směšné. Zdravím autorku Kostohryzovou, a ať píše dál tak pěkně, jak jsi o tom napsala. To potěší...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .