SILVESTROVSKÉ BILANCOVÁNÍ

                                                                          


Podívám.li se
365 dnů
zpět

blogem
Otavínka,
nezbývá
než si
připomenout pár zajímavých článků. Právě končící rok byl
velmi těžký. Odešlo z tohoto světa několik přátel, na které budeme
stále vzpomínat.

                        
Tento rok jsem věnovala nejen tvorbě básníka
Zdeňka Janíka, ale i dalším píseckým osobnostem. Na stránkách
jsem dala prostor taky moravským tvůrcům mezi nimi nutno
    připomenout jména: Bohumír Kolář, Ladislav Rusek, Zbyněk Šiška,
Petr Šafránek, Jiří Květoslav Hrubý, Mirka Nohelová ad.
Z osobností spjatých s Pískem pak Milan Vokroj, Martin Vokroj,
Michael Štojdl, Karel Sýs, František Roman Dragoun a jeho syn,
Jiří Pilka, Bára Štěpánová aj.
     Pozornost jsem věnovala také kulatým jubileím mých známých
spisovatelů:
František Dvořák (17.4.), František Valouch (28.4.),
                                   Dušan Topolský (31.10.) ,Jiří Žáček (6.11.),
                              Augustin Skýpala (22.11.)Helena Lisická (26.11.)
a umělkyním : Haničce Maciuchové a Aleně Ladové.
Kniha s růží

Červencové stránky jsou věnované letním radovánkám i pobytu
vnoučátek v milovaném Chorvatsku. Právě bilancí jsem i doplnila
některé články o fotografie z jejich pobytu, které jsem poprve
uviděla o letošních Vánocích.
kostel Chorvatsko

Říjnové stránky jsem zasvětila ediční bilanci a tak se
ve dnech:
2..-13. 10. v sérii článků
Aforismy, citáty aneb Myšlenky do kapsy
objevují fotografie
                          vydaných malých knížeček v období 1992-1998 s patřičným
komentářem. O 13. dílu pojednává
článek dne
13. 12., kde se uvádí, že v roce 2003 vyšla velká kniha nazvaná
Slovník myšlenek a také o tom, na čem všem zkrachovaly moje
plány.

                                                                           
sova

Osobním vzpomínkám jsem zasvětila tyto články:
·        Moje nejkrásnější prázdniny,
·        Nešťastný či šťastný,
·        Hudební nitky vzpomínek,
·        Listopadový Písek,
·        Sraz abiturientů
·        Má oblíbená kniha

srdce 1

Pokud se týká blogu - tak jsem se seznámila s řadou báječných
lidí, kteří mně velice pomohli při presentaci blogu. Jednou z prvních byla
Nattynka, pak Hanička a Vierka. Připadala jsem si
jako prvňáček, který se učí číst, ale pak se to naštěstí zlomilo.
Ono učit dříve narozenou blogerku kouskům vrtícím a obrázkům krásným - je
               na pováženou. Návštěvní knihu jsem uvedla do činnosti 20.5., ale vložit
obrázek jsem zdárně sama uměla až 29.7.
A nebýt
Latryny, která se už nemohla koukat, jak mi to žalostně
nejde - tak bych asi blog zlikvidovala. Menu a klikačky mi udělala
sama a taky logo. Hanička mi zase průběžně učí dělat rámečky a
další legrácky. Moc a moc děkuji. Bez vás bych se děvčata nepohla vpřed.

počítačové

Podívám-li se na
blog statisticky, navštívilo můj blog od září 2008 do prosince 2010
celkem 45 000 návštěv, které si prohlédly na 101 000 stránek.
Pravda v porovnání s jinými je to málo, ale od
           května t. r. se to výrazně zvedlo. Tehdy jsem se totiž dostala na
krásně
         modrý blog Vladka z Chorvatska.    Ovšem nejlepší naší vzpruhou na všechny
bolístky a smutek na duši je BLOG   STARÉHO
                    DINOSAURA, který vede náš Milánek.
čísl

Má blog, na kterém se dá najít vše, co kde komu
uteklo v TV i v novinách, najdete tam zábavu i poučení, ale hlavně
vynikající soutěže, při kterých mozkové závity nezakrní. A udělat takovou soutěž není vůbec jednoduché. To nesoutěží jenom 3 - 5 lidí, ale i přes dvacet a zorganizovat vše do podrobností, je věru kumšt. Účastníkům té či oné soutěže a hlavně těm nejlepším, vyrábí pak moc hezké diplomy, které vlastně nutí účastníka soutěže, aby se snažil a byl nejlepší a takový diplom získal.


                                                                           
srdce 2

                       Dostat se na jiné blogy je fajn. Jednak je
to inspirace pro vlastní blog                        a pak je to taky o přátelství.
A přátelství má několik odstínů.






Komentáře

  1. Blog se stal dilem tveho života. Krásní  je ten svět.

    OdpovědětVymazat
  2. Blog by jsi zvládla v pohodě i sama a jinak odcházející rok stál jedním slovem za ......o. Stalo se tolik věcí co nemělo, umřelo spousty skvělých lidí,Aničku nenašli, volby byl jen další výsměch obyčejným lidem, povodně nejen tento rok, ale spoustu lidí je tak zoufalých a teď v těchto mrazech mají domy úplně zničené rozmrzlé. A spoustu dalších věcí i mezi lidmi se změnilo, tak nevím co tady dělám slušně tečky, když stál opravdu za hovno! Můžeme si přát asi tak do Nového roku jen to zdraví a štěstí, protože bez štěstí nám zdraví nestačí, vylezu ven přejede mě na ulici rychlý šnek a je po zdraví. Takže Hani, hodně zdraví a na jaře, až sleze sníh a vylezou šneci bacha na ně, nikdy nevíš, co tě do předu potká. Jisté je jen to, že nás čeká zdražení všeho na co se podíváš, to máš ty zas výhodu, protože na to o trochu méně vidíš jak já, ale jinak si z toho nic nedělej, protože i já jsem slepá jak patrona našich zdejších myslivců. Zaplať pánbůh pro prasata v lese na které koukám z okna. Tak si užij krásný večer a nečekej, že v televizi najdeš zábavu, zas tam budou od osmi hovadiny jako v loni. Kde jsou ty časy co se na to dalo koukat i bez satelitů...

    OdpovědětVymazat
  3. Bilancovat rok 2010 jsem nechtěla, protože, co se mohlo, tak se pokazilo, takže byly jenom výdaje. O nějaké skvělé perspektivě taky nemůže být řeč, protože není.
    [2]: A jinak s Tebou zcela souhlasím. Jinak šnečky já mám ráda, protože nejsem zahradník, ale mám je jako posly jara. A že všechno zdraží vím.Kromě elektriky, vody a nájemného, zdraží i potraviny a všechno kolem. Proto já mám ráda citát Jana Wericha: " Lidské štěstí

    OdpovědětVymazat
  4. Pravda je, že tento rok nebude lehký. Ale pomohu si tím, že budu na všechno nadávat a litovat se? NE! Tím, že se pořád jen rozčiluji, ničím SVÉ zdraví pro hloupost jiných! Vždy si řeknu, dokud jsme na vše dva, zvládneme to, jsou na tom lidé daleko hůř! Třeba ti po těch povodních, atd. Vše nejlepší přeji.

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Haničko, četla jsem včera večer tvoje bilancování a marně jsem se snažila poslat postupně dva dlouhé komentáře.Snad proto, že mi rok 2010 tropil jen samé nepříjemnosti,neplechy smůly a schválnosti a že toho ještě neměl dost, nepoadařily se mi odeslat. Psala jsem ,že se mi v roce udály pouze dvě pozitivní věci, že mám radost ze svého syna, bezva kluka a parťáka do nepohody, který ukončil bakalářské studium, a za druhé jsem poznala blogový svět a získala nové přátele. První mě zaujal blog Milánka Čelady,zapojila jsem se do soutěží a poznala další milé lidi,včetně tebe. Chodím k tobě moc ráda, byť nepravidelně . Tvé stránky jsou vyjímečné svým zaměřením na známé a zajímavé osobnosti, ráda čtu tvé  úvahy a postřehy, články. Přeji ti,aby se ti v novém roce dařilo, nejen na blogu, ale i v osobním životě!......IVA

    OdpovědětVymazat
  6. [5]:Milá Ivuško, díky za krásný komentík. A gratuluji k synovi. Každou mámu těší, když se děti vyvedou. Přeji Ti taky jen to nej do roku 2011. Jsem moc ráda, že Tě Margarita vzala pod ochranná křídla a my můžeme tak číst kouzelné články z Tvé dílny. Nejvíc mne ovšem fascinuje Amerika, kde jsem sice osobně nebyla, anebo možná v minulém životě.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .