DOMÁCÍ SKŘÍTEK ZABODOVAL

 Už týden jsem postrádala léky, za které jsem zaplatila nemalý¨¨

 peníz. Asi jsem si je dobře uklidila, jenže jsem je nemohla vůbec

 najít. Já prohledala podrobně všechny šuplíčky, taštičky a vůbec

jsem si nevybavovala, kde by mohly být. A přitom nešlo o malé

balení, přímo veliké, ale nebylo. Čím více jsem je hledala, tím ve

větším stressu jsem byla. Koneckonců byl by asi každý, protože,

to co v září stálo 450 Kč, už nyní stojí 830 a  to je dost peněz.

Po 13. hodině mi přišla SMS, že pečovatelka na úklid přijde po

14. hodině. Měla jsem radost, že mi trochu pomůže, protože když

se nemůžete pohybovat, tak je každá ruka dobrá. A najednou mne

doslova cosi osvítilo, že možná, když poodjedu s chodítkem, tak

se hledané objeví. A  OPRAVDU!

 


 Papírová taštička s logem lékárny se najednou

ukázala v plné kráse a domácí skřítek mého bytu

číslo 13 už na mě mával s krabičkou

 léku s názvem

DETRALEX


Komentáře

  1. Lydie
    Tak já to četla skoro jako detektivku a on to našel skřítek. Tak to je fajn.
    Já bych také nějaké skřítky doma potřebovala. Jeden by na to asi nestačil.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .