VLADANOVY KROKY

 Jméno VLADAN je slovanského původu a zejména srbochorvatského.

 V překladu znamená "moc". V českém kalendáři je jméno uvedeno

 dne 9. ledna a v ČR žije na 1000 jmenovců. Před třinácti lety jsme byli

někteří z nás v kontaktu s Vladanem, který žije u moře, ale už se dlouho

neozval. Tím jak zrušila TV NOVA blog cz, ztratilo se plno našich přátel. 

Od dnešního dne jsem opět byla na nohou. Šla jsem o holi třikrát chodbu

k výtahu a zpět. Zprvu ke schránkám, kolem 14. hodiny podívat se na

Vašíčka, který byl u paní doktorky na prvním očkování  ve dvou měsících

a pak je tak vysílen děním kolem, že jakmile je vložen do kočárku, okamžitě 

spí. Ale vidět i spícího pravnoučka je zážitek. Dnes jsem ho viděla po 16

dnech. (V prosinci 22 jsem měla zákaz chození a porušila jsem to až dnes).



                         A pak pro chleba, který koupili vnuci paní  Marušky a ona se taky

přemohla a sešly jsme se napůl cesty. Tudíž celkem jsem ušla po delší době

a to  po 18 dnech 300 m.Někomu se to může zdát k smíchu, vždyť to není tak

velikánská vzdálenost, ale pro mne to bylo hodně moc a byla jsem ráda,

že jsem to zvládla.

Komentáře

  1. Miloslava Břízová16. ledna 2023 v 22:42

    Otavínko vypadáte skvěle,ta procházka vám udělala dobře 🤗

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .