VALENTÝNOVY KROKY

Sedmý týden a páteční den s datem 14.2. je opředen
jménem Valentýn. V současné době jde o svátek
zamilovaných a dnes to bylo vidět na každém rohu


i kroku. Tu stál muž s kytkou, někde s bonbonierou
či taky se mohutně telefonovalo v tramvaji, kde se
milými slůvky nešetřilo. Já jsem se vydala na poštu
poslat balík a tam nebyla ani noha. V tu chvíli svítilo
sluníčko, pracovnice za okýnky se usmívaly až radost
pohledět. Pak jsem se vypravila do prodejny elektro
pana Linharta. Ráda tam chodím, protože mají zájem
o zákazníka, vždy dobře poradí i pomohou. Potřebovala
jsem konsultaci ohledně koupě vysavače, protože
pečovatelky trvají na tom, že každý klient musí mít
vlastní vysavač. Domluvily jsme se dvě babky, že si
ho koupíme napůl, akorát zatím přemýšlíme, kam s ním.
Pak jsem šla do obchodu DD a zjistila jsem, že tam
berou pečivo a chleba z firmy Vašíček a tak jsem orodovala
za objednání vánočky bez rozinek. A tak uvidíme. Celkem
jsem napochodovala 2 500 m.


Komentáře

  1. Tak to jsi ušla zase hodně.Já jsem dnes nikde nebyla, tak ani toho "Valentýna" nevnímám. My starší jej "nedržíme".
    Byl tu vnuk, před chvílí odešel. Venku není moc hezky a tak přemýšlím, zda vůbec mám někam jít, když tak nutně nic nepotřebuji.

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem tady dvě vnoučata, další dvě vozil v dvojkočárku manžel, tak to bylo dnes fajn.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsme měli včera návštěvu a bylo nám hezky. Přišel syn se snachou a jejich synovcem.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .