ROBINOVY KROKY

Po osmé hodině ráno jsem šla do pekařství Vašíček
k autobusovému nádraží. Když jsem po paní prodavačce
loudila telefonní číslo, tak říkala, že už bude končit,


protože prodej jí tam nejde. No, domnívám se, že je
to díky ní. Je hrozně náladová a nemá odhad kolik
objednat. Nejhorší je, že ta prodejna byla s tímto
sortimentem jediná v Olomouci. Ranní procházka byla
v počtu 2000 m. Druhou cestu jsem konala po obědě,
když jsem šla do vietnamského obchůdku a tím jsem
si mohla připsat dalších 1000 m. Tedy suma sumárum
3000 m.

Komentáře

  1. To je škoda, že obchod, který má jedinečný sortiment, končí.
    Někdy je to o lidech, které to buď nebaví, nebo si myslí, že si otevřeli zlatý důl. Jindy za to mohou předpisy a zákony, které spoustě lidí svazují ruce.
    Kousek od nás byla vyhlášená cukrárna. Pokud se ohlásila nečekaná návštěva, nebyl problém tam zajít. Dalo se tam koupit vše od slaného přes sladké, až po víno. Rok co rok jsem tam kupovala manželovi k narozeninám vážený nugát. Paní prodavačky už si mě pamatovaly a při poslední návštěvě mi říkaly, že budou končit, že jsou v důchodovém věku, který je zmáhá. Paní majitelka si přála, aby živnost převzaly její děti. Neměly zájem. Tak se alespoň snažila, aby cukrárna pod novým majitelem zůstala. Cukrárna tam je, klasické zákusky vystřídala moderní gastronomie a ceny za kousek se pohybují hodně vysoko. Téměř nikdo tam už nechodí.
    Budu držet palce, aby se stal zázrak a  do prodejny se podařilo sehnat někoho jiného, který se bude lépe orientovat v objednávkách a bude to prodavač a nikoli podavač, jako je tomu v mnoha případech.

    OdpovědětVymazat
  2. To se divím, když je jediná s tím sortimentem, že to ruší. Chtělo by to možná větší reklamu, nezvyšovat ceny, být milejší na zákazníky.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:Vyhlášená pekárna v Zábřehu jménem Vašíček má opravdu nejlepší vánočky bez rozinek. Zmapovala jsem si celé město a je to pravda. Jenže ve městě je jediný obchod. Asi se s ním spojím telefonicky zeptám se na podmínky prodeje a dovozu. Třeba bych přesvědčila nějakou prodejnu, aby si to objednala. Přece nebudu jezdit do Zábřehu pro tuto vánočku. Je opravdu delikatesní, voňavá, nespálená.

    OdpovědětVymazat
  4. Prodejny mají různé, ale Olomouc tam uvedena není. To by chtělo objednávku, možná do více prodejen, aby se jim vyplatilo vozit výrobky až do Olomouce.Pekařská výroba
    tel.: 583 415 943
    email: pekarna@vasicekzabreh.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Prodejny mají různé, ale Olomouc tam uvedena není. To by chtělo objednávku, možná do více prodejen, aby se jim vyplatilo vozit výrobky až do Olomouce.Pekařská výroba
    tel.: 583 415 943
    email: pekarna@vasicekzabreh.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .