MATĚJOVY KROKY

Dnes ráno 24. února jsem se vypravila k obvodnímu lékaři.
Téměř všechny lékaře mám v domě SPEA, ale svého jsem
nenašla. Na recepci mi bylo sděleno, že pan doktor nyní
má ordinaci za MUDr. Rajmonovou na Janského a tam jsem
bydlela téměř 40 let. Nechtěla bych tam tak daleko chodit.


Od tramvaje to je 1000 m. Ale tak mám jít za MUDr. do
třetího patra a domluvit se s ním, protože některá jména
nechal ve Spea. Šaramantní pan doktor, který tvrdil, že už
jde do důchodu měl v ordinaci mladou paní doktorku, která
si mne hned objednala na zítřek, protože se jí můj TK nějak
nelíbil. A tak uvidíme. Měla taky příjemnou sestřičku a tak
bych byla ráda, kdybych tam mohla zůstat.
Poté jsem šla do vietnamské MELISY shánět obří noční prádlo.
Tam jsem byla úspěšná. Dopoledne můžu vykázat metrů
2000. Když jsem šla od tramvaje, tak jsem myslela, že mne vítr
někam odvane. Byl velice silný a cloumal se mnou na všechny
strany. Odpoledne jsme se nechaly se sousedkou odvézt k holičce,
ale zpět už jsme šly pěšky a ušly jsme 1 500 m tedy celkem
suma sumárum jsem dnes zvládla 3 500 m.

Komentáře

  1. Ano, dnes je to s doktory těžké. Taky po smrti našeho internistu nemáme žádného, zatím čekáme a ostatní internisté jsou přetížení množstvím osiřelých pacientů jako my. Tak ti přeji, abys získala dobrou doktorečku :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .