VINCENCOVO KÁCENÍ

Včera, zřejmě na paměť sv. Vincenta, který je patronem
dřevorubců - pokáceli suchý smrk, z kterého jsme měli
více jak rok strach. Vždy, když byla vichřice, tak se klaněl
až k zemi, lezli z něj na balkony brouci a ani esteticky to



nevypadalo přívětivě. V červenci jsem se obrátila písemně
na odbor životního prostředí a tam se mi dostalo odpovědi,
že do 15.9. 2019 problém vyřeší. Ale nic se nedělo a všichni
sousedi se mi smáli, že jsem naivní, když jim věřím. Je toho
moc a možná chtěli ptáčkům nebrat posezení. Ale včera, když
byl svátek svatého Vincence asi odpoledne se to stalo. Docela
mne to mrzí, že jsem to neviděla. Přišla jsem na to až dnes
ráno.

Komentáře

  1. Zdravím. Zemřel vstoje. Měj se hezky. Petřík Harrřík Šafřík

    OdpovědětVymazat
  2. Ano! Existuje i literární dílo: Stromy umírají ve stoje. Dříve lesník pečoval o svůj les a špatné stromy určil ke kácení, aby nevznikla katastrofa, v současné době se situace vyhrotila a i u nás odešla spousta jehličnanů. Nemocné stromy dosloužily, tak s nimi ještě někdo zatopí.

    OdpovědětVymazat
  3. Vida, obecní mlýny melou pomalu, ale jistě. A pěkně si to po zásahu uklidili!

    OdpovědětVymazat
  4. Hru STROMY UMÍRAJÍ VE STOJE, napsal Alejandro Casona v roce 1958. Přeložil Karel Hvížďala.
    Jedná se o lyrickou komedii úspěšného španělského dramatika, o střetu světa snů s nelehkou životní realitou.

    OdpovědětVymazat
  5. Nevím, jestli je to správně, ale jehličnaté stromy patří spíš do lesa, zvláště u paneláků nyní ohrožují, když odumírají.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak vidíš Haničko, splnili co slíbili, sice opožděně, ale přece.
    Výsadba zeleně byla občas v rámci občanských výborů občas zbrklá a nyní dochází k tomu, že zeleň takto nepředloženě vysázená je spíše na obtíž obyvatelstvu. Zasahuje do oken, či balkonů. O suchých jehličnanech nemluvě.

    OdpovědětVymazat
  7. Důležité je, že je strom pokácený. Taky jsem se kdysi postarala o to, aby byl pokácený strom, který škodil. Někdy je třeba takto upozornit, hlavní je, že to je k něčemu.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .