BĚLČINY KROKY

Lednové úterý dne 21. 1. bylo opět dnem, kdy se schází senioři v klubu.
Většinou za účelem nějaké přednášky, besedy, anebo jen tak, aby něco
naplánovali. Setkání začínalo v 13:30 a já to zase špatně odhadla.


Šla jsem po poledni a přešla jsem náměstí, prošla ulici Pavelčákovu a
klub byl dosud uzavřen a tak jsem bloumala kolem. A najednou jsem ji
uviděla. Byla jsem zvědavá a tak jsem vzala za kliku. Bylo otevřeno.
Příjemný prostor nostalgicky připomínající kavárny z dob první republiky
mne přivítal s jednou růžovou hořící svíčkou a vázičkami na stolcích s
růžovým tulipánem a za pultem bylo andělské stvoření jménem EVA.
Jinak nikde nikdo. Dozvěděla jsem se, že nová kavárna byla otevřena
20.1.2020, tedy včera a tak jsem si objednala kávu. Byla moc dobrá
voněla po borůvkách a měla chuť hořké čokolády. Za chvíli přišly dvě
slečny, které se posadily na útulný divan s polštáři. Na vchodových dvěřích
bylo napsáno, že majitelem je Robert Vašut a otevřeno mají Po - Pá od
osmi do osmnácti. Jsou na výborné adrese. Zatím nemá žádný název,
ale já si ji pojmenovala VAŠUTOVA KAVÁRNA.




Jen jsem dopila kávu, tak jsem odešla do klubu, protože už byl čas.
Tam už se to plnilo. Dnes byla na programu zajímavá přednáška
O ovlivňování zdraví stravou, kterou měl nutriční terapeut
Ing. Jan Řihošek.

Bylo to velice zajímavé, protože dnes jsou lékaři skoupí na slovo.
Neporadí, co dělat, protože za radu nemají body a peníze.
Ing. Řihošek

O dobré rady a pomoc při zlepšení stravovacích návyků - mělo zájem
několik přítomných žen a určitě se s přítomným sympaťákem
budou chtít kontaktovat i později.

Domů jsem utíkala už po 16. hodině, protože jsem měla ještě nějaké
povinnosti. A ušla jsem dohromady dnes 2 500 m.






Komentáře

  1. Dobrá náhoda, poznala jsi novou kavárničku, kam můžeš zajít.♥

    OdpovědětVymazat
  2. Kavárna vypadá lákavě,ale zarazila mě otevírací doba.Představuji si zajít do kavárny v neděli odpoledne.Ve všední den?
    Přeji krásný den.

    OdpovědětVymazat
  3. Možná jsi byla prvním hostem. Dali ti nějaký bonusek? ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Město má své možnosti. Venkov také, ale volba života na venkově je klidnější, jsme více v přírodě, než v kavárnách. Rozšiřovat znalosti si musíme jiným způsobem. I když univerzitu Třetího věku dělal můj manžel ještě v pracovním procesu, přizpůsobil se podmínkám, a zvládl ji také.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]:To máš pravdu, ale je to nenapadlo. Baristka Eva vlastně začínala a třeba je to napsadne až později. Ale bylo to tam útulné.

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě to byl příjemný den. Je dobře, že jen nesedíš doma u televize nebo PC, jsi akční a to je fajn.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .