VLADANOVY KROKY

Devátý lednový den a to ve čtvrtek jsem se za stálého deště
vydala nakupovat a vyřizovat různé záležitosti. V kalendáři
je uvedeno jméno VLADAN. Jde o srbochorvatské jméno
- které znamená moc. Vzpomenula jsem si na Vladka,
z jehož blogu jsme si před několika lety stahovali píseň
RIBARI.
Tam mu na dálku posílám přáníčko, třeba doletí, kam má.



Od rána jsem měla rozsvícenou svíčičku na paměť
12. výročí úmrtí pana plukovníka MUDr. Vladimíra
Burdy, který byl mým osobním lékařem, v oblasti
dermatologie. Byl to člověk, na kterého se nedá
zapomenout. Loni v září jsme si připomenuli 100. výročí narození


Po obědě jsem se vydala do LIDLu
pro mléčné výrobky, zejména bílý jogurt, sýr natur zvaný
Palouček, což je v podobném složení i Lučina, ale zde je sýr
za podstatně jinou a příznivější cenu. Taky jsem si potřebovala
koupit tučný tvaroh, který si dávám na bolavé nohy. Kupodivu
to výborně zabírá. Pak jsem jela do copy centra pro PF a taky
pro seznam programů TV. Slíbila jsem to sousedce, ale jelikož
nemám tiskárnu, tak napsané pošlu do této firmy a oni to
vytisknou a přetáhnou fólií. Pan šéf tam nějak nebyl a tak
mám přijít až za 90 minut. Zřejmě došlo k informačnímu šumu
a tak jsem ještě šla do obchodu s domácími potřebami sehnat
sítka do umyvadel a pak do cukrárny Bohéma, protože už moje
nožky velmi bolely. Ušla jsem totiž přes 5 000 m.

Komentáře

  1. Haničko, četla jsi u čerfa totohttp://pvapenik.blog.cz/2001/o-sovicce-z-platyzu

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Ano, to jsem nemohla pominout. Jakmile bude příznivější čas, tak pojedu do Prahy, abych se osobně pokochala.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .