CITÁT PRO 19.1.

" ZE VŠEHO NEJDŘÍVE JE TŘEBA SE ZASMÁT,
PROTOŽE TÍM SE NALADÍTE NA CELÝ DEN."

OSHO

( 11.12. 1931 - 19.1.1990)




Celou noc jsem nespala, protože jsem musela přemýšlet
nad pomluvami, které jsem včera slyšela. A navíc byly
zcela nepravdivé. Nevím proč jsou lidé tak zlí a vymýšlí si.
Možná je to závist nebo báchorky, aby udělali peklo kolem.
Celý večer i noc jsem o tom přemýšlela až mne rozbolela
slinivka a nemohla jsem spát. Z celkem pohodového dne
se stal DEN BLBEC. Budu se muset některým lidem vyhýbat
a asi zabrzdit v dobrých skutcích. Většinou se to obrátí
proti mojí maličkosti.

Komentáře

  1. Dobro zlem se oplácí!

    OdpovědětVymazat
  2. Člověk si říká: "Nic si z toho nedělej", ale stejně nad takovými zážitky musí přemýšlet. Snažím se vždycky najít to dobré, oživit si hezké vzpomínky, říkat si v duchu verše - a obvykle se mi podaří usnout. Někdy to trvá hodně dlouho.

    OdpovědětVymazat
  3. Jen pár lidí je takto zlých a divných, že ti přivodí špatné spaní. Dej šanci těm, kdo jsou k tobě vstřícní a hodní. Ono ale někdy nejde přeslechnout zlé drby. Přeji ti jen hodné lidi kolem tebe, a zlé přeslechni :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych Vám doporučila zamyslet sem nad tím člověkem, ne nad tím, který si pomluvy vymýšlí, ale nad tím, kdo Vám je přináší a bylo by dobré si to vyříkat ve třech z očí do očí.

    OdpovědětVymazat
  5. Haničko, taky jsem se s něčím podobným v prosinci setkala a to od někoho s kým se znám roky. O to víc mě to bolelo, ale utla jsem veškeré kontakty. Takže hoď to za hlavu a s lidmi co pomlouvají je dobré neztrácet čas!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Kdo druhé pomlouvá, nedobrý bývá. Takového do domu nepouštět, ba ani do hlavy.
    On nakonec i tebe pomluví.
    Kdo se pomluvami zabývá - utrápený bývá. Z hlavy jej vyhoď, na návštěvu ho nezvi, ani k němu nechoď.

    OdpovědětVymazat
  7. Souhlasím s uveřejněnými příspěvky. Takoví ti pomlouvační "rádoby dobráci"
    určitě také narazí.
    Držím se přísloví: "Jdi si svou cestou a lidi nech mluvit."
    Někteří psychologové vysvětlují, že tito jednoduší nebo bezduší lidé si klepy tříbí paměť.
    Ale kdo druhé pomlouvá, opravdu nedobrý bývá!
    Takovými lidmi není třeba se zabývat!

    OdpovědětVymazat
  8. Haničko, hlavu vzhůru, máš nás na webu, a my Tě máme všichni rádi. Někteří lidé si opravdu nezaslouží dobré skutky, nežijí podle mne šťastně...

    OdpovědětVymazat
  9. Když pomluvy jsou tak chytlavé a blíží se rychlosti blesku..

    OdpovědětVymazat
  10. Zrovna nedávno jsem se zmínila u Ruženky v Kavárně o našich třech drbnách z domu. Je to tak, dobré skutky se většinou oplácí zlem.
    Haničko,nevšímat si, při setkání naladit úsměv, pozdravit a jít dále.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .