INGRIDINY KROKY

Poslední lednové pondělí se konala nejen sešlost u příležitosti
nedožitých 75. narozenin Alenky Zemanové v kavárně u Mahlera,
ale i hudební dostaveníčko v klubu seniorů na Javořičské ulici.


Vycházela jsem z domu po deváté hodině, protože jsem musela
ještě stihnout několik věcí. Poštu, pekárnu, knihovnu atp.


Na sešlost u Mahlera jsem přišla s mírným zpožděním, ale
ušla jsem pěšky 3 000 m. Organizátor sešlosti Vláďa nás
vždy potěší nádhernou kyticí a nějakou dobrůtkou. Bylo to
moc milé. Před 13 hodinou jsem se vydala do Klubu seniorů
a tam už bylo téměř dvacet přítomných. U jednoho stolu seděli
čtyři muži, což samo o sobě byl sváteční jev. Přišli hosté z jiných
klubů, aby si zazpívali s hudebníkem Laďou Balážem.




světlovlásky

Oslavenkyně Olinka dostala nějaký umně a krásně zabalený
dárek a tak se připíjelo na zdraví vínem, pivem, slivovicí, kafíčkem.
Odcházela jsem před 16 hodinou, protože mi volala sousedka,
že nám kdesi praskla voda. A tak jsem ještě ušla 1 500 m.
Tedy celkem 4 500 m.

Komentáře

  1. Moc pěkně se to četlo až do posledních řádků.Doufám,že voda nenaděla hodně neplechy.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Sousedka pode mnou má mokrou zeď, ale nevím odkud to je. Možná je to někde ve zdi. Instalatéři u nás budou dnes odpoledne a zítra dopoledne.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:U nás bylo něco podobného -pozor, nakonec se zjistilo, že byla naprasklá trubka v koupelně, za což bydlící nemohla.

    OdpovědětVymazat
  4. Každé setkání s tvořivými milými lidmi je pro nás přínosem. Proto je dobré tyto akce navštívit, přispět svojí troškou k zábavě a spokojeně jít domů.
    Prasklá trubka už tak příjemná není, ale stává se, že starší trubka doslouží, nebo je špatně odvedená práce řemeslníků. V každém případě se situace musí dát do pořádku.

    OdpovědětVymazat
  5. V tomto nepříjemném počasí je to o to víc kruté, když se něco takového stane v bytě. Snad už to máte v pořádku.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Milá Ježurko!
    Páni instalatéři to ještě nenašli a tak další průzkum bude zítra. Potřebovali přítomnost i jiných nájemníků.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .