JÁCHYMOVA VYCHÁZKA

Mužské jméno Jáchym je hebrejského původu.
Podle významu "jej povyšuje Bůh". Vedle svatého
Jáchyma, dle legendy - otce Panny Marie, se tak
jmenuje i můj vnouček. Ani jsem si jej včera
nevyfotila, nechtěla jsem gratulanty rozčílit, protože



se poslední dobou vyhýbají mému fotoaparátu. Ale
udělal mi velkou radost.





Jde o zajímavý trojsvátek.
Hana,Jáchym a Petra, aneb babička a vnoučata.

Před poledne jsem šla navštívit bývalou kolegyňku,
která mne dovedla na oběd do Senima. Dala jsem si
milovaného pstruha a dodatečně tak oslavila svátek.
Při zpáteční cestě jsem si došla ještě nakoupit do
Alberta. S plnými taškami jsem potkala paní Janetu
Benešovou, královnu o.s. Čtvrtlístek, která navštívila
Olomouc. Zjevila se jako anděl. Rozesmátá, opálená,
radost pohledět. Přijela se podívat na sochu anděla
na hřbitově. Pozdravila jsem též paní Čtvrtlíkovou,
tetičku Rostislava Čtvrtlíka, která jí doprovázela.
Vzpomněla jsem si též na dnešní životní jubileum
Richarda Pogody, který se máchá u moře.
Čerstvý sedmdesátník Richard Pogoda

Více o něm:


Docela mne mrzelo,
že jsem musela spěchat, protože jsem
na 14. hodinu byla domluvená, že budu
telefonovat přes skype do zahraničí. Celkem jsem
ušla 4 400 kroků.

Komentáře

  1. To jsem ráda, že sis to užila, Hani. Určitě to byl pro tebe zase jeden z těch nejkrásnějších dnů se svými milými.

    OdpovědětVymazat
  2. Setkání s milými lidmi je krásný prožitek.

    OdpovědětVymazat
  3. Je to hezké. Jméno Jáchym není tak časté, znám 4 měsíčního chlapečka, kterému dali toto jméno. Ať se vnoučatům dobře daří.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .