OBRÁCENÁ TŘINÁCTKA

Dnešní den jsem opět uchytila obrácenou třináctku.



Vibračním a životním číslem je DEVÍTKA.
Čísílko se interpretuje jako moudrost a zodpovědnost.


Lidé s životním číslem devět pokládají za největší
hodnoty: lásku, pravdu a přátelství. Jsou to
Hluboce přemýšliví lidé. Rádi také získávají



i předávají vědomosti. Během života musí občas přehodnotit
svůj žebříček hodnot. Stává se taky, že tito lidé
předtím prošli vibrací čísla čtyři. Někdy se
tak děje ve velmi krátkém čase, kdy dochází
k mnoha změnám a rozhodnutím.

Komentáře

  1. Haničko, dobré deštivé ráno. Na mně ta devítka sedí - od května jsem prošla a procházím nepříznivým obdobím. Krátké, ale vydatné. Už aby mi vyšla příznivá sedmička, dělám pro to co můžu. Po nepřízni přijde pohoda a už se těším. Až na Terezku, ta bude muset zůstat zde. Ale už jsem se jí postarala o dobrý život, tak ji zde nechám v klidu. Hezký den, padá vláha pro kukuřice, ale pro žně to není dobré. Snad taky brzo bude líp :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .