LUĎOVY KROKY

Kromě Oskara má dnes svátek také Lubomír
nebo Ludimír. Mužské jméno slovanského
původu, jenž znamená "lidu přináší mír."
Domácí varianty jsou: Luděk, Luďa, Mirek aj.


Dopoledne jsem byla ve městě na zušlechtění.
A pak jsem šla s Aničkami na oběd do Mexické
restaurace, kde měli krůtí s těstovinami.
Cestou zpět jsem byla ještě vrátit knihy v knihovně
a pak jsem se vydala do Pekařství MaM, kde jsem
koupila i jogurty a už jsem nemusela do Alberta.
Vydala jsem se pak okouknout cukrárnu AIDA,
která čeří poklidnou hanáckou společnost. Veliké
zákusky, příjemná a rychlá obsluha. Má to šmrnc.
Cítila jsem se trapně, když byla Ježurka v Olomouci
A ráda chodila do této cukrárny, o níž já neměla ani ponětí.


Cukrárna AIDA
uvnitř - mramorové posezení
vhled na předzahrádku

Musela jsem to napravit. Obávám se ovšem, že já
sem často chodit nemohu, neboť všechny zákusky
jsou plné šlehačky a tučných krémů, které se
nějak nesrovnají s příšerkou SLINI.
Před zahrádkou je zastávka turistického vláčku,
který vozí dříve narozené a děti po památkách
Olomouce a při jedné větší trase zajede i do parku.
Než jsem si nachystala foťák, tak mi vlak ujel.

Když jsem se trochu zchladila, vydala jsem se
podívat do objektu ARCHA, kde se kdysi
prodával nábytek za menší peníz, ale buď
mají dovolenou anebo už firma skončila. Vypadá to tam
nefunkčně. Vrátila jsem se zpět ke Galerii
Moritz a zrovna jela moje tramvaj. Celkem jsem
Ušla 9 000 kroků.




Komentáře

  1. To by mne nenapadlo, že to je cukrárna, takové veliké prostory a vysoké stropy. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je fakt, vypadá to monumentálně. Tak vyleštěně. Pořád je co objevovat, že?

    OdpovědětVymazat
  3. Však se k tobě ještě Ježurka podívá s nějakým bojovníkem v bowlingu. Už budeš vědět a zavedeš ji tam na nějakou dobrotu. Všechno vědět nemůžeš a když ona sama neřekla ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nemohla jsi o její existenci vědět a neboj, až Ježurka přijede, uděláš ji radost návštěvou téhle cukrárny

    OdpovědětVymazat
  5. Ha, vidím dobře? Už jsi objevila perex? Včera jsem tu byla a ještě jsem ho zde neviděla. Výborně! Přeji konečně hezký bezdeštný den - aspoň to tak zatím vypadá. To se ti dnes bude pochodovat ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem ráda, že se ti v cukrárně líbilo aspoň tak, jako mně. Je to krásný pocit když někdo o něčem píše a já mohu říct, ano tam jsem byla i já. Nebo tam to znám.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .