ZDENČINA VYCHÁZKA

Dnešní den jsem se nikam nechystala, protože mne
čekala návštěva Radiologické kliniky v pozdním
odpoledni. Popoledni zazvonil telefon a volali z nemocnice,
zda bych nemohla přijít hned. Ráno zase volali z kožní


kliniky, zda nejsem na dnes objednaná? Sympatický
pan doktor si zapomněl napsat jméno. Tak jsem
se oblékla, zavolala taxíka paušálního, který jezdí
za 79,- Kč. A dlouho nikdo nejel. Volala jsem znovu,
zda se něco nestalo. Nestalo se nic, akorát se řidič
pomýlil a jel do jiného města, kde je taky stejná ulice.
No, ale když už jsem po 40 minutách byla hotová,
rozhodla jsem se využít té skutečnosti, že jsem
v lokalitě, odkud je na Horní Lán jen 4 000 kroků
a vydala jsem se do obchodu s názvem JYSK.

Komentáře

  1. JYSK máme taky u nás, pro mne je to trošku z ruky, ale mají tam zajímavé věcičky do bytu nebo jako dárky. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. V Jysku jsem nikdy nebyla a ani nevím, zda tu někde poblíž je.

    OdpovědětVymazat
  3. U nás máme JYSK také, nedávno jsem se tam byla podívat. Když si člověk právě zařizuje byt, dá se tam něco koupit.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .