LENČINA VYCHÁZKA

Sváteční den pro Leničky jsem věnovala pozvání na oběd.
Vybrala jsem si FIT jídélko a náramně jsem si pochutnala.
S kamarádkou jsme byly v Atlantu a ještě jsem hledala
v knihovně kontakt na spisovatelku Alžbětu Šerberovou,


ale marně. Pak jsem odjela autobusem domů a dala jsem
se do přesunu krabic z gauče do druhé místnosti, jelikož
jsem měla přislíbenou "brigádu" dětí, aby se daly vytáhnout
zasunuté obrazy po babičce, které je třeba odvézt mimo byt.
Chtělo to nápad a sílu. Obé se dostavilo. Zítra se pokusím
obrazy nafotit. Pak jsem ještě byla nakoupit pár jogurtů
a přesnídávek, které byly v akci. Kolem šestnácté hodiny
přijel syn s kytičkou a nevěstou. Hned se pustili do práce.
Po jejich odjezdu přijel majitel antikvariátu a naložil
další várku knih.Postel, kde spím mám založenou dvaceti
krabicemi, ale nechtělo se mi je zase přesunovat zpět bez
přebrání. Budu mít v noci, co dělat. Koneckonců můžu spát
i později. Jak se rozední půjdu zase naplnit zásoby plastu
a papíru. Celkem jsem dneska zvládla 8 000 kroků.

Komerční banka

U přechodu se semaforem

Komentáře

  1. Milá Haničko, stále přemýšlím, kde stále bereš tolik krabic plných věcí. Neříkej, že to všechno bylo manžela. Divím se, že najednou ty věci nepotřebuješ. Taktéž zasunuté obrazy. Očista bytu je určitě nutná, sama bych potřebovala probírku. Držím palečky, ať počet nepřebraných krabic se snižuje. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduju napjatě přesuny a odklony věcí. Je to napínavá činnost a navýsost potřebná. Je potřeba do nového života vzít s sebou jen nezbytné a nové věci si pustit do bytu. Máš i potřebnou pomoc, tak ať se ti daří. Je to dar - umět se zbavit nadbytečných věcí. Přesunout, darovat - jak se zadaří...

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:Milá Lotty,
    vše jsem měla vyskládané na skříních až ke stropu a něco pod gaučem. To jsou moje knihy i dokumentace k mým databázím. Nyní jsem si řekla, že když už je to v počítači, tak není třeba to mít jako arch ještě duplikátně a listině jako archiv. Pokoje vyklizuji, protože je budu odtapetovávat a malovat a už si tam nic podobného nebudu stavět.
    Já každou knihu otevřu, složku lísteček po lístečku přeberu a pořádám též korespondenci se slavnými lidmi, asi s 50 spisovateli, pterou chci předat do Památníku národního písemnictví.Nikdo jiný to udělat nemůže. Celá řada lidí by to naházela vše na valník a odvezla do sběru. Já to neumím.

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, doufám, že se ti povedlo uvolnit postel. Měla si pěknou noční směnu.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Děkuji, Hani, Tak to děláš opravdu hodně důkladně. A je pravda, co je v počítači, to už nemusí být papírově, taky to tak dělám. A uvolní se místečko na volné dýchání v bytě. Přeji hodně sil, chce to opravdu trpělivost.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .