VÍKENDOVĚ

"Pane doktore, se mnou není něco v pořádku. Každý den
ráno, když vstávám, mám bolesti hlavy a závratě. A za
půl hodiny je vše v pořádku. Co mám dělat?"
"Pak tedy vám doporučuji, vstávejte o půl hodiny později!"





Chlapec se ptá tatínka: "Platí vždy předpověď počasí,
kterou ukazují v televizi?
"Samozřejmě, Vašíku, jen s datem se někdy zmýlí!"


" Proč jsi tak nervózní, Maruško?"
" To já vždycky, když mám před svatbou."




Potkali se po delší době dva vysokoškoláci: " Co nyní
děláš?" ptá se první. " Píšu své paměti," odpovídá
druhý.
" A už jsi přišel k místu, kdy jsem ti půjčil těch
tisíc korun?"


Rozčiluje se host v restauraci:"Pane vrchní, už po
páté si objednávám řízek!" " To jsem rád, že vám
u nás tak chutná."

Komentáře

  1. :-) Taky bych si dnes dala ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Haničko nejlepší je ten prvníí a druhý

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se líbí všechny, ale nejvíc první a poslední. A všechny jsou slušné. Díky.

    OdpovědětVymazat
  4. Bezva vtipy.O tom počasí je to opravdu ze života. Někdy si myslím, že jim chybí pan Tau.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .