SVATEBNÍ VÝROČÍ



1rok: Bavlněná svatba (manželé si mají vyměnit kapesníčky)



2 roky: Papírová svatba


3 roky: Kožená svatba


4roky: Květinová svatba


5 let: Dřevěná svatba (manželé se obdarují dřevěným talismanem)



6 let: Plechová svatba


7let: Vlněná svatba


8let: Bronzová svatba


9let: Měděná svatba




10let: Cínová svatba


11let: Ocelová svatba


12let: Hedvábná svatba


13 let: Krajková svatba


14 let: Slonovinová svatba


15 let: Křišťálová svatba (případně Skleněná)


20let: Porcelánová svatba


25let: Stříbrná svatba (předávají se dárky ze stříbra)

30 let: Perlová svatba (žena dostane šperk s perlami)


35let: Korálová svatba (žena dostane šperk s korály)


40 let: Rubínová svatba


45let: Safírová svatba


50let: Zlatá svatba (dělá se nový obřad i s výměnou prstýnků)






55 let: Smaragdová svatba


60 let: Diamantová svatba




70 let: Platinová svatba


75 let: Korunovační svatba
aneb Blahodárná

Komentáře

  1. Zajímavý..:) Moji rodiče spolu měli Krajkovou svatbu ještě.. a pak se rozvedli noo..:) ale každopádně zajímavý článek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to já mám příští rok tu křišťálovou. A to se nic nedává, tak mám smůlu! :-))

    OdpovědětVymazat
  3. To bych měla nechat přečíst manžela, aby věděl, že mám dostal perly, ale co on? To už se tam nepíše?

    OdpovědětVymazat
  4. HA HA,TAK TENHLE ČLÁNEK MI NĚCO PŘIPOMÍNÁ...!

    OdpovědětVymazat
  5. Aha - tak moje a Pepínkovo "zájmové sdružení" mělo 8. srpna 2013 už STŘÍBRNÉ VÝROČÍ TRVÁNÍ... :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Pokud se dožijeme zárří 2021 měla bych dostat diamant, o čemž notně pochybuji. Muž dárky k výročí nedával, prý si na to nepotrpí. No možná někdy kytičku neno nějakou maličkost. Dobrá, laciná výmluva, že?♥

    OdpovědětVymazat
  7. Libuše

    Je to pěkně rozepsaná sága svatebních pořadí. Koukám, že v 53 výročí nedostaneme nic. Mě se to netýká, poněvadž každé výročí sňatku slavíme stejně. Utrženou kytičkou ze zahrady, něco upečeného, pár jednohubek.
    Ale to hlavní! Při posezení vzpomínáme na události, kterými jsme prošli, co se kdy přihodilo a podobně. A některé situace, třeba důležité, si každý z nás pamatuje trochu jinak. Každý ze svého pohledu, nebo prostě zapomene.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .