DUŠIČKOVÉ KROKY

Do těchto kroků počítám i za včerejší den, kdy jsem
šla pro vánočku bez rozinek do Pekařství Vašíček. To
sídlí u autobusového nádraží a pokud nemáte možnost
výrobek objednat, musíte přijít brzy po otevření, tedy
v 6 hodin ráno. Bylo minus tři a tak jsem šla pěšky.
Nechtěla jsem přešlapovat na zastávce tramvaje 15
minut. Byla jsem úspěšná a tak jsem šla taky pěšky
zpět, abych se zahřála. Tím pádem jsem napochodovala
3 000 m. Sobotní ráno jsem šla do Hrušky, ale až v 7:30
hodin, jelikož jsem se zapomenula u počítače. U jednoho
trávníku na mne vyštěkl pes velký bílý, kterého panička
sice měla na řemínku, ale jen volně. Nevím, proč byl pes
tak agresivní, ale málem mne rozsápal. Klepala jsem se
strachy další hodinu a raději jsem šla cestou zpět jinudy.
Ušla jsem 1 600 tedy suma sumárum 4 600 m.
Chodím nahrbeně, protože mám jakýsi ischias a to jednomu
nepřidá. Od rána mám zapálené svíčičky za všechny
rodinné i přátelské dušičky.




Komentáře

  1. Haničko,rozumím ti.Taky se bojím agresivních psů.Nejvíc mě naštve,když páníček začne vykládat,jak je pejsek hodný./V našem vchodu 12 rodin-pouze 3 původní:je tady 9 psů-i bojoví.Když vylétne z výtahu,tak mám infarkt/

    OdpovědětVymazat
  2. No já jsem docela odvážná a psů se nebojím. Nejpohodovější pejsek je podle mne ten dcery. Jorkšírek. Je to miláček.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:No, jo váš pejsek je zlatíčko, ale toto byl velikánský pes jako labrador, ale v bílém.

    OdpovědětVymazat
  4. Vašíčkova pekárna a cukrárna-  ta hlavní je u nás a je fakt, že peče dobře. Možná má prodejny i jinde, kam se jeho výrobky vozí.

    OdpovědětVymazat
  5. Vašíčkova pekárna a cukrárna-  ta hlavní je u nás a je fakt, že peče dobře. Možná má prodejny i jinde, kam se jeho výrobky vozí.

    OdpovědětVymazat
  6. Ten pejsek je také zřejmě zlatíčko, ale pro své domácí lidi. Asi vycítil neklid, strach a obavy, tedy znejistěl a pro jistotu to dával najevo. Psi prostě vnímají i skryté obavy.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .