ČOKOLÁDA PRO ZDRAVÍ

Kvalitní čokoláda obsahující 70-85% kakaa
obsahuje velké množství minerálních látek: hořčík,


draslík, měď, železo, vápník a fluor. Ochrana před
osteoporózou, chudokrevností, svalovými křečemi a dalšími
problémy je zřejmá a vědecky dokázaná. Ženy, které pravidelně
konzumují minimálně jednu tabulku vysokoprocentní čokolády
týdně, prokazují až o 50 procent nižší výskyt osteoporózy
a dalších potíží spojených s klimakteriem.



Zmírňuje pocity úzkosti a působí antidepresivně .
Vědecké výzkumy v poslední době potvrdily, že
Zahání únavu
Chrání cévy
Mocné afrodiziakum
Blahodárně působí na pokožku
Snižuje cholesterol
Snižuje srážlivost krve
Navodí pocit štěstí




Komentáře

  1. Aha, rozumím! Dnes jsi asi byla v čokoládovým obchůdku, ne? Nebo je "světový den čokolády"? Ať tak či tak, čoko je príma a při mírném užívání nemá chybku. Však taky "navodí pocit štěstí", sama to píšeš. Tak ti přeju občas porci štěstí ;-))

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Milá Kitty, nikde jsem nebyla klouže to tam a v neděli mají zavřeno. Našla jsem právě článek o tom, jak je čokoláda zdravá a protože jsem se vždy domnívala, že hřeším a opak je pravdou, tak jsem sem dala zajímavá zjištění.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to beru, ale zrovna doma takovou nemáááám...

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou opravdu zajímavé informace, které mne moc potěšily. Tu 75% taky nemám, ale poslouží i malý kousek čokolády hořké. Hned je mi příjemněji.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

PODĚKOVÁNÍ SM

O ČOKOLÁDĚ .. .